- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen

Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Bij Boondock Saints:
Ik voorspel nu een 20-tal berichten waar The One Ring voor alles uitgemaakt zal worden, en de film tot op het bot zal worden verdedigd door tieners zonder hersens en filmkennis.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Jammer genoeg gebeurde het niet en maakte PR zich nogal belachelijk ...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Rafke Pafke schreef bij Scarface
unknown schreef:
(quote)
Persoonlijk vind ik dat er veel sterkere films zijn met Pacino
Combi:
eens maar de pesonage wat hij hier neerzet is nog ongeevenaard.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Dit vind ik nou eens echt een memorabele quote. Bij Menace 2 Society.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zal wel aan mij liggen, maar ik merk niks memorabels op eerlijk gezegd.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Bij Grace is Gone
Saaie film met wel een heel flauw verhaal.
Een vader die zijn dochters niet durft te vertellen dat hun moeder gestorven is in Irak.
En ze dan maar meeneemt op een autotrip.
Dat is het dan zo ongeveer.
Het goede acteerwerk kan deze film niet redden.
En waarom loopt Cusack de hele tijd alsof hij in zijn broek gescheten heeft???
2 Sterren
Basisschool nog niet afgemaakt?
Uw punt???
En toch loopt hij verdorie rond als of er zit in zijn broek een stront!!!
Lol
Ik kom haast niet meer bij!!!!
Let vooral ook op het 'in zijn broek een stront'
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me er rot aan ergeren dat als iemand een quote post, er telkens weer een paar zijn die er gaan bijvoegen dat zij er helemaal niets memorabels aan vinden. Niemand staat daarop te wachten hoor!!! Er zijn hier meer "NIET MEMORABEL"-berichtjes dan quotes gepost...
Ik post hier geen quotes meer... degenen die het niet memorabel vinden moeten de pret toch altijd weer bederven. Leuk hoor...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me er rot aan ergeren dat als iemand een quote post, er telkens weer een paar zijn die er gaan bijvoegen dat zij er helemaal niets memorabels aan vinden. Niemand staat daarop te wachten hoor!!! Er zijn hier meer "NIET MEMORABEL"-berichtjes dan quotes gepost...
Ik post hier geen quotes meer... degenen die het niet memorabel vinden moeten de pret toch altijd weer bederven. Leuk hoor...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Gewoon blijven posten Adrenal!
By 'Doomsday':
Gelukkig had ik als troost n lekkere vriendin op de bank die ik wat eerder onder hadden kon nemen omdat de film niet om aan te zien was!!
iets teveel info!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoezo pret bederven. Zeg alleen wat ik ervan vind.
Als jij hem leuk vind veranderd dat toch niet omdat andere hem afkeuren. ? Moet ik dan soms bij iedere quote hier als een idioot gaan zitten klappen achter m'n computer omdat ze allemaal zo memorabel zijn ?
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen

Ja, doet het maar als onzin af. Altijd gemakkelijk Daar ben je trouwens heel goed in.
En @ Materny: Ik vind het gewoon vervelend en zou het meer op prijs stellen als je bij een quote die je niet memorabel vindt, niets post.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als dat jou gelukkig maakt.
Ik zal voortaan anders de hele rits aan positieve emoticons posten zodra je weer een nieuwe memorabele quote post.
Maak er toch niet zo'n probleem van dramaqueen. Iedereen moet dus gewoon z'n mond houden die het niet met je eens is. Uit welk land waar dictatuur heerst ben jij ontsnapt ?
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Kan jij niet lezen of zo? Ik zeg gewoon dat ik dat MEER OP PRIJS ZOU STELLEN. Ik heb trouwens al gezegd dat ik geen quotes meer zal plaatsen. Heb je dat ook al niet gelezen?? En dat van die rits emoticons is gewoon flauw en helemaal naast mijn punt. Ik ben trouwens ontsnapt uit een martelgevangenis in zuidoost Oezbekistan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, doet het maar als onzin af. Altijd gemakkelijk Daar ben je trouwens heel goed in.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als we dan toch gaan mierenneuken.
zou het meer op prijs stellen als je bij een quote die je niet memorabel vindt, niets post.
Wat maakt het jou uit wat ik post bij de quotes van andere mensen ? Misschien stellen zij het wel op prijs dat ik m'n mening erover geef. Niet iedereen kruipt huilend weg uit het topic bij de eerste tekenen van een meningsverschil.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik, huilen? Ik zit hier eerder luidop te lachen met die argumenten van jou.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik, huilen?
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Ik, huilen? Ik zit hier eerder luidop te lachen met die argumenten van jou.
Je maakt het ons nu wel erg makkelijk. Op deze manier hoeven we niet heel MM af te struinen om memorabele quotes van jou te zoeken. Elke reactie van jou hier is een memorabele quote op zich.
(en jij kunt nu niet reageren dat dat niet zo is, want mensen die iets hier GEEN MEMORABELE quote vinden, hoeven dat volgens jou niet te posten
)
Is er trouwens al een knock-out van memorabele quotes geweest?
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Goede quote! Welke idioot zou die geschreven hebben?
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Idioten plaatsen geen goede quotes, alleen memorabele quotes.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Goede quote! Welke idioot zou die geschreven hebben?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
*/Goldenskull sluit zich hier bij aan*