• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.930 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.897 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Nooit is een groot woord, als ik zin heb geef ik mijn mening (bij zo'n 50-100 films gedaan gok ik). Dat is een tijdje bij elke film geweest die ik net gezien had, maar als ik geen zin heb dan heb ik geen zin. Of ik vind het onnodig. Mja gister nog wat geplaatst bij de film 'Ober' mocht het je interesseren.

Alleen maar mijn berichtenaantal opkrikken? Dat boeit me echt niet hoeveel of weinig posts ik heb, van mij mag die post count op 0 gezet worden, zal ik niet minder om posten.

En ik hang niet de kenner uit, alleen als ik beide films gezien heb tijdens zo'n spelletje, tja waarom zou ik dan (als ik zin heb) niet mijn mening geven.

Ik dacht trouwens toch echt dat er eerst een ander bericht stond Maar dat verder terzijde. Hopelijk ben je nu weer blij met deze 'verduidelijking' en kijk je ook eens verder dan je neus lang is.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Aan een verduidelijking heb ik niks. Je bekritiseert andermans recensies, die duidelijk aangeven waarom hij een bepaalde film wel of niet goed vindt, terwijl jij dat weinig tot niet doet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Last schreef:

Aan een verduidelijking heb ik niks. Je bekritiseert andermans recensies, die duidelijk aangeven waarom hij een bepaalde film wel of niet goed vindt, terwijl jij dat weinig tot niet doet.

Zover ik uit dit topic kan opmaken bekritiseert Goldenskull alleen het feit dat PR het dikwijls afschuift op scholieren en pubers. Over het gegrond beargumenteren van de film zie ik hem niets kwaads posten.

Am i wrong ?

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ja.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Dan lees je toch ergens meer dan ik, The Last.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Hier reageerde ik op:

Goldenskull schreef:

Vind het maar een sneu bericht, meneer PR schuift alle films met een hoog gemiddelde (vorige week werd hier ook iets over Boondock Saints gepost geloof ik) die hij niet goed vind af op pubers en middelbare scholieren en dan probeert ie dat in een 'grappige' recensie te zetten

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Hij geeft nauwelijks te kennen wat hij écht van de film vind, hij zeikt vooral bepaalde groepen etc af (met de verwachting aandacht te krijgen?) Maar goed ga maar weer op een paar woordjes af (aan een verduidelijking heb ik niks? En daar kun je de rest van mijn post dan zo maar even mee af doen? ), alles wat je ervoor zei over berichten aantal, nooit mening posten en de kenner uithangen en weet ik veel wat kun je nu al niet meer op terugkomen.

Ik zie mezelf helemaal niet als een kenner of wat dan ook trouwens. Ik houd gewoon van films kijken, het is mijn grootste hobby geworden een half jaar geleden en MM is een leuke site en daar houd ik maar op.

Edit: The Last leest ook meer dan er is @serpico en Materny.. want het gaat mij niet zo zeer om de mening van PR en ik ben blij dat mensen recensies posten daar niet van, maar om het op zo'n manier te brengen..dat hoeft toch helemaal niet. Dat is alleen maar bedoelt om aandacht te trekken.

Jeauhan

• 879 berichten
  • 0 stemmen

Goldenskull schreef:

Hij geeft nauwelijks te kennen wat hij écht van de film vind, hij zeikt vooral bepaalde groepen etc af

Heb je wel gelijk in. Je geeft je mening over een film en daarbij is het niet nodig een waardeoordeel te geven over kijkers die een andere mening zijn toegedaan. Soms kan het een keer gebeuren maar het moet niet vaste prik zijn.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Nouja, de kritiek dat 'alleen' pubers een bepaalde film waarderen vind ik ook zeer slap. Of PR dit bij alle films doet en hoe grappig zijn recensie ervan wordt weet ik niet, maar Goldenskull heeft wel een punt.

Zeggen dat iets slechts voor pubers leuk is (iets dat eigenlijk nooit waar is), vind ik niet echt overeenkomen met:

The Last schreef:

recensies, die duidelijk aangeven waarom hij een bepaalde film wel of niet goed vindt

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ik doelde o.a. dan ook meerdere recensies van PS, waar GS zijn kritiek op uitte. Ik lees niet dan er meer is.

Goldenskull schreef:

alles wat je ervoor zei over berichten aantal, nooit mening posten en de kenner uithangen en weet ik veel wat kun je nu al niet meer op terugkomen.

Nee, maar dat was ook niet mijn voornaamste punt.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Meerdere? Ik post één keer over zijn Scarface recensie en zet daar tussen haakjes bij dat hij de week ervoor ook al een hoog gemiddelde afschoof op pubers (bij ik GELOOF Boondock Saints, dat heb ik niet eens nagezocht) daarmee haal ik alleen aan dat hij nogal 'vaak' kritiek uit op bepaalde groepen, heeft weinig met de films te maken. Het zou mij trouwens verbazen als er meer dan 2 mensen in mijn klas weten (naast Cheo en mijzelf) wat Boondock Saints én Scarface zijn.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

serpico schreef:

Nouja, de kritiek dat 'alleen' pubers een bepaalde film waarderen vind ik ook zeer slap.

Vind ik niet, 't is meer een beetje genreduiding. Ik schrijf volgens mij regelmatig iets van 'slechts bestemd voor weekhartig vrouwvolk', 'domme film voor domme mensen' of inderdaad 'hopeloze stoerdoenerij voor de pubers onder ons'. Als je het een beetje met humor doet kan dat best.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Vind ik niet, 't is meer een beetje genreduiding. Ik schrijf volgens mij regelmatig iets van 'slechts bestemd voor weekhartig vrouwvolk', 'domme film voor domme mensen' of inderdaad 'hopeloze stoerdoenerij voor de pubers onder ons'. Als je het een beetje met humor doet kan dat best.

Ja, tuurlijk.. doet iedereen wel eens, maar jij brengt het ook al ietsje anders.. PR begint meteen al met harde piemels en wiggers van MTV, maar goed ik heb hier genoeg tijd aan verspild.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Wie of wat is PR? Die kom ik hier niet tegen?

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

The Last schreef:

Ik lees niet dan er meer is.

Je zei ergens te lezen dat Goldenskull het gegrond onderbouwen van een mening aanvalt, wat hij nergens geschreven heeft. En anders begreep ik je verkeerd

otherfool schreef:

Tuurlijk, maar om de haverklap vermelden dat deze film slechts pubers zal vermaken is er een beetje over. En vaak wordt het nog gemeend ook.

En PR = Patichio Rocker.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Goldenskull schreef:

Meerdere? Ik post één keer over zijn Scarface recensie en zet daar tussen haakjes bij dat hij de week ervoor ook al een hoog gemiddelde afschoof op pubers (bij ik GELOOF Boondock Saints, dat heb ik niet eens nagezocht) daarmee haal ik alleen aan dat hij nogal 'vaak' kritiek uit op bepaalde groepen, heeft weinig met de films te maken. Het zou mij trouwens verbazen als er meer dan 2 mensen in mijn klas weten (naast Cheo en mijzelf) wat Boondock Saints én Scarface zijn.

Leuk om te weten, maar toch blijf ik het triest vinden dat iemand die zelden tot geen recensie schrijft, andermans recensies afkraakt. Ook al brengt hij het met een komische toon, argumentatie bevat het zeker. Maar goed, daar zal jij als puber niet mee eens zijn denk ik.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

serpico schreef:

Je zei ergens te lezen dat Goldenskull het gegrond onderbouwen van een mening aanvalt, wat niet zo is.

Ik vind het dus vaak gegrond onderbouwen van een mening. Jij (of jullie) niet blijkbaar.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

The Last schreef:

Ik vind het dus vaak gegrond onderbouwen van een mening. Jij (of jullie) niet blijkbaar.

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat Goldenskull dat ook niet zei

Maar genoeg, het is tijd dat iemand weer eens iets memorabels post zodat we dat weer kunnen gaan afkraken.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

The Last schreef:

(quote)

Leuk om te weten, maar toch blijf ik het triest vinden dat iemand die zelden tot geen recensie schrijft, andermans recensies afkraakt. Ook al brengt hij het met een komische toon, argumentatie bevat het zeker. Maar goed, daar zal jij als puber niet mee eens zijn denk ik.

Ik als puber zit er echt niet mee dat PR hoog gewaardeerde films op pubers afschuift. Als hij dat over vrouwen had gezegd, was van mijn kant de zelfde reactie gekomen.

En het eerste deel: zie vorige reacties, je valt in herhaling en je doet steeds hele posts af met 'leuk om te weten' en 'bedankt voor de verduidelijking' om vervolgens te posten wat je daarvoor ook al postte, over gegrond onderbouwen gesproken.

serpico schreef:

Maar genoeg, het is tijd dat iemand weer eens iets memorabels post zodat we dat weer kunnen gaan afkraken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kort maar krachtige response zullen we dan maar zeggen.

Maar zoals Serpico al aangaf, tijd voor wat nieuwe '' memorabele'' quotes.

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5754 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)

Zouden tieners nog wel weten wie Pacino is? Laat staan Tony Montana.

Ja.

En nee, ik heb het niet alleen over mezelf. Ze laten je op school meestal nog wel klassiekers zijn voor bepaalde vakken, dus ook uit de jaren 60, 70, 80.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Ik vroeg het me af van Scarface. Ik dacht dat tieners tegenwoordig enkel opkeken naar gangsta-rappers met gouden kettingen. Ik ben al lang me jeugd bezig en heb nog niemand met Scarface weten afkomen.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Scarfeace heeft ook een game die erg lijkt op GTA, net als de Godfather. Dit zijn goed verkochte spellen onder de jeugd. Ik denk ook niet dat deze mensen de film hebben gezien.

Ook zie ik in Rotterdam regelmatig een jong persoon met een scarface pet/shirt lopen.

starbright boy (moderator films)

• 22421 berichten
  • 5127 stemmen

IcU schreef:

Ook zie ik in Rotterdam regelmatig een jong persoon met een scarface pet/shirt lopen.

Dat zie ik ook met enige regelmaat hier en daar. Ook met een Godfather shirt trouwens.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Precies. Kom maar eens naar het oosten van 't land in Enschede of Almelo, dan zie je genoeg van zulke achterlijke pubertjes rondlopen. Ik zie ze wekelijks in de (binnen)stad stoer rondhangen met hun ''coole'' (scaface, of godfather) kleding of lompe gangsta muziek van tegenwoordig. Yeah, yeah, yeah.... En bovendien zijn het niet alleen maar buitenlanders.

Gezien Goldenskull in Friesland woont, lijkt mij het aantal van zulke debielen zeer gering daar.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

The Last schreef:

Gezien Goldenskull in Friesland woont, lijkt mij het aantal van zulke debielen zeer gering daar.

Waarschijnlijk heb je daar een punt ja

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Mwah, woon zelf ook in Friesland, maar zie genoeg van de lui met zo'n shirtje. Volgens mij hangt die bijna standaard bij iedereen in de kast. Heb zelf ook één van Pulp Fiction bijv. al heb ik die nooit aan

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Naja, dan woon jij niet waar ik woon HarmJan

edit: oja tuurlijk.. Oudemirdum..daar ben ik ooit geweest met kamp in groep 8 Was wel wat scraal die camping Maar dat verder terzijde..ik kom uit Leeuwarden en je zou denken dat het dan hier erger is, maar ik zie echt zelden mensen met Scarface/GF kleren ofzo, uiteraard wel gangstertjes, maar die zie je overal.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Goldenskull schreef:

edit: oja tuurlijk.. Oudemirdum..daar ben ik ooit geweest met kamp in groep 8 Was wel wat scraal die camping

Hihi, welke van de 10? Al stellen ze volgens mij allemaal niet zoveel voor.

- edit - Ik ga even naar een memorabele quote zoeken.

DVD-T

• 15565 berichten
  • 3129 stemmen

Bij Scream

Carooh_X schreef:

(quote)

De moordenaars uit nightmare on elmstreet en friday the 13th zijn echt zalig , dat zijn toch Freddy Krueger & Jason ! Maar der is zon film waarin die tegen elkaar vechte dies echt zalig ! die heet Jason Vs. Krueger ofzz !! en op het begin zie je iemandzz tiete echt fun !

, vooral het laatste gedeelte, echt fun om iemands tieten te zien.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.