• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.976 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.184 stemmen

MM Memorabele Quotes

zoeken in:

TonyMontana

• 394 berichten
  • 4803 stemmen

--> bij "Psychedelische drugs (m.b.t. film)"

wo2-Freak schreef:

Tip: Ga niet aan drugs zitten, dan loop je grote kans dat je geen kinderen kan krijgen

pascal83

• 2736 berichten
  • 2482 stemmen

wo2-Freak schreef:

is al het andere benodigden dan zo duur?

Maar ja, leraar worden is denk ik wel wat geschiedenis leraar.

Leraren verdienen 10.000 euro per maand tog? Ik denk van wel ik weet niet. Dat is best veel geld voor 1 maand

, waar kan ik tekenen?

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Nah, zo kan ie wel weer, laat die jongen een beetje in waarde.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

KiLLaHBeeZzz schreef:

ik zag deze film in 1943 op myn sony breedbeeld televisie, vandaar dat ik nu (1947) even reageer op deze film

@ http://www.moviemeter.nl/film/6895

Geweldig.

wo2-Freak

• 834 berichten
  • 0 stemmen

Uhm... Probeert hij grappig te zijn of wat is het nou?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

lesamurai zei dit in het topic van Airplane 1..

Het is niet alleen grappig zoals Norbit.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

lesamurai zei dit in het topic van Airplane 1..

Het is niet alleen grappig zoals Norbit.

Ik mis kennelijk de grap.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nouja..als je Norbit hebt gezien en dat als DE standaard voor humor stelt...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Nou ja Norbit was dan ook wel genomineerd voor een Oscar .

P8rb

• 10773 berichten
  • 1828 stemmen

Bij Knappe(?) Actrices game...

veron35 schreef:

Veel mensen kijken hier naar het lichaam, maar het gaat over knappe actrices. Lichaam doet er dus niet echt toe in dit topic.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

berghti, bij Baise-Moi, als reactie op een spelfout van niethie:

berghti schreef:

niethie schreef:

benieuwt

10 stokslagen!

Overigens laat ik deze film lekker in de schappen liggen na et lezen van de commentaren. Zonde tijd en geld.

Typische attitude. Iemand wijzen op z'n spelfouten en dan zelf een karrenvracht (3) aan taalfouten maken. Vond het wel geestig...

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het ook wel een grappige quote. Is hier niet een bepaald spreekwoord toepasselijk?

berghti

• 86 berichten
  • 196 stemmen

Stakkers, ik begrijp jullie plezier, maar 'et' is duidelijk een vertyping in de snelheid van het tikken.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

berghti

• 86 berichten
  • 196 stemmen

Prudh schreef:

Laat mij er buiten graag.

Nu is het al gebeurd. Nu ga ik nooit meer stil zijn.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Een gouwe ouwe bij ET:

Deek schreef:

Deze film laatst voor het eerst te samen met m'n 2 vier jarige dochters bekeken, althans de moeite gedaan, wat een klote film zeg, 1 van m'n dochters vond er na 15 minuten al niets meer aan en gaf er toen al de brui aan, ikzelf vond hem naar 16 minuten al niets meer aan, ik bleef hem maar meekijken met m'n andere dochter, oh wat duurde dat komende uur lang, na een 1 uur en een kwartier verveelde m'n andere dochter zich ook mateloos en hield het ook niet meer vol, gelukkig, toen heb ik hem maar afgezet, dus na 23 jaar nog steeds geen volledig ET gezien, ik zal hem wwarschijnlijk ook nooit meer bekijken,. Een 1.

Wouter schreef:

Genetisch afval.

Heerlijk droog.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind witboek's recensie van Der Untergang toch wel erg grappig, vooral de reden waarom hij de film een lage score geeft:

Ik vind het een matige film, omdat zo'n periode nooit mocht gebeuren, dus voor mij is het geen sterke of goede film, maar een triestige en spijtige film, zodat we in de toekomst hopelijk niet meer dezelfde fout zullen maken.

Okee...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik wou deze 2 post van saw_lover uit het Der Untergang topic graag hier vermelden. Kijk en verbaas...

eens een irritante WW2 film die origineel probeert te zijn, maar toch nog steeds die typische dingen opvoert die je in films als la vita e bella of shindlers list terugvindt. STOP GDVRDMME MET HET MAKEN VAN FILMS OVER DE TWEEDE WERELDOORLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het interesseert mensen gewoon niet meer, maak toch eens andere films, zonder dat er iemand vijfhonderd keer "heil hitler!!" hoeft te zeggen (subtiele tip, wat betekent dat nieuwe films niet meer over WW2 mogen gaan). Bij de oscars zie je ook telkens dat soort troep, over de nazi's en de ellende die de joden meemaakten. Dan heb ik zoeits van : been there, done that ! boooooring. Het raakt mensen niet meer omdat ze alles al 'ns een keer hebben gezien....eigenlijk......'ns ? Nee, maak er maar 2000 keer van !

----------------

Kortom...zucht. Ik denk dat WO2 nu nog altijd miljoenen mensen facineert.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

O rlly?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Een trollerige rant. Weinig memorabel. Geen aandacht aan besteden en snel vergeten.

djelle

• 6070 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het best wel een mooie post. Die mens lucht zijn hart over zijn irritatie aan de overvloed van WO2 films.

Stephan

• 7895 berichten
  • 1388 stemmen

Hij post het ook heel toepasselijk in "Der Untergang". Nog nooit zo duidelijk een toekomstige ban zien aankomen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heel het topic doorgelezen en soms echt niet meer bijgekomen van het lachen. Er zitten echt droge quotes tussen waaronder die van V Bij het topic over Jensen:

juhroen130 schreef:

jezus jensen zat gay te doen met dat de hele tijd versieren van die vrouw uit de sugababes

V schreef:

Ik zat gister hetero te doen toen ik die gozer in zijn anus nam.

Ik spuwde bijna men bier over het scherm van het lachen of ergens helemaal in het begin de quote van boer geniaal gewoon.

niethie

• 7319 berichten
  • 7246 stemmen

Geweldig inderdaad.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Deze vond ik wel wat geslaagd.

justmitchel schreef:

Ik heb een vraagje, waar kan ik deze film kopen ?

Goodfella_90 schreef:

In een meubelwinkel maak je wel een goede kans. Wellicht heeft de plaatselijke bakker ook nog een exemplaar!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Haha, lekker droog.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Ajax&Litmanen1"]Ik wou deze 2 post van saw_lover uit het Der Untergang topic graag hier vermelden. Kijk en verbaas...

ongelooflijk dat iemand dit durft te zeggen

dat kan me zo kwaad maken dit

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

djelle schreef:

Ik vind het best wel een mooie post. Die mens lucht zijn hart over zijn irritatie aan de overvloed van WO2 films.

Ik vind het een tamelijk infantiele posting en dan in het bijzonder de opmerking: "been there, done that !" alsof wij hier met een verstokte Duitse soldaat te maken hebben die nog steeds denkt we in het kalenderjaar 1944 leven.

Nee, die hele posting raakt kant noch wal.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Nou ja, op zich is de genomen stelling niet zo gek. We worden inderdaad doodgegooid met films over de Tweede Wereldoorlog, die onverhoopt automatisch kans maken op Oscars. Het betoog zelf is echter niet van een fantastisch niveau.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.