- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar wonen de MM-users?
Waar wonen de MM-users?
Horrorfreak12
-
- 375 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het eigelijk geen gezellige stad. Is ook niets te doen. En ik vind het dialect ook afschuwelijk
(overal a's tussen steken)
Leuven is veel kleiner en veel gezelliger/levendiger.
Gent is ook tof, maar ben ik een beetje op uitgekeken.
Raar dat je dat vindt ! Ik woon hier zeer lang en als je 's avonds in stad rondloopt is er overal wel ambiance in café's en clubs!, ook organiseert Antwerpen zelf soms evenementen.
En wat het dialect betreft geef ik je gelijk !!! Ik vind het ook zeer lelijk maar zelf praat ik mooi algemeen Nederlands hoor 
Wolfenstein
-
- 96 berichten
- 0 stemmen
Nee, wist gewoon niet waar het lag. Ken alleen Amsterdam, Groningen en Den Haag eigenlijk. Genk en Hasselt ken ik trouwens wel.
Het ligt in Nederland voor de duidelijkheid, en wel in het oosten van Brabant 
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
For the moment nog in Maastricht, maar hopelijk vanaf begin volgend jaar in Brussel.
Verhuis over 3 weken naar Brussel 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Vanmiddag viel me weer eens op hoeveel gebruikers uit Groningen en Nijmegen komen. Onevenredig veel.
Volgens Alexa zijn ook jonge mensen en hoogopgeleiden (en jonge hoogopgeleiden?) oververtegenwoordigd op MovieMeter. Groningen en Nijmegen zijn natuurlijk echte (alfa)studentensteden. Zou dat de verklaring zijn? Maar waarom zijn er dan zo weinig gebruikers uit Leiden?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Leiden schijnt het laagste IQ van Nederland te hebben. Mensen die daar studeren zijn daar meestal niet geboren volgens mij.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Hahahaha 
Klopt. Op de universiteit zijn veel studenten afkomstig uit andere steden.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
En ik ben een geboren Leidenaar
maar woon er al 8 jaar niet meer. Heb trouwens ook een lange poos in Oegstgeest gewoond (Haeswijk).
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Wie in de omgeving Rotterdam woont kan trouwens maar beter effe z'n ramen dicht doen.
Jussayin' .
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
En de boel dicht timmeren. Of gewoon massaal die al Rotterdammers naar het buitenland laten emigreren per boot. 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Wie in de omgeving Rotterdam woont kan trouwens maar beter effe z'n ramen dicht doen.
Jussayin' .
Ga je zingen?
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Zet het nieuws maar even aan. nu extra journaal op NL2.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Hmmm, het is dus tóch waar wat ze zeggen; "Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt." 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Rookwolken bereiken dordt.. Ik wist al lang: hoe dichter bij dordt, hoe rotter het wordt
18:16
Ben die zin ook al op Hyves tegen gekomen 
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Jôh, je meent het. Dat is dan ook wel zo'n bekende uitspraak...
NB: ik zit zelf niet op Hyves. Triest gedoe. Misschien kom ik nog wel een keer op Facebook. 
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11859 stemmen
Echt waar speranza? Tot ongeveer anderhalf jaar geleden ging ik daar naar school en in de pauze ging ik er altijd langs de FRS.
Erg leuke binnenstad!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat is erg dichtbij. Woon in Dieren.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
In Dieren mmk?
Komt goed van pas 
Ik heb gisteren geluidsapparatuur (speakerboxen)bij een zaakje daar besteld.
Maar de leverancier weet niet hoe hij die naar mij kan verzenden, want voor de post zijn de pakketten te groot.
Kun jij ze even voor mij oppikken en langsbrengen ? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Expert, Hettelaar of Scheer en Foppen? Is maar een klein kutdorpie he, dus meer smaken hebben we geloof ik niet 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Je noemt zeker de leveranciers van Hi-Fi spullen?
Maar het gaat om muziekapparatuur voor bands.
Die kistjes wegen 30 kg p.st. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Echt waar speranza? Tot ongeveer anderhalf jaar geleden ging ik daar naar school en in de pauze ging ik er altijd langs de FRS.
Erg leuke binnenstad!
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Vanmiddag viel me weer eens op hoeveel gebruikers uit Groningen en Nijmegen komen. Onevenredig veel.
Ben ook vorige week (terug)verhuisd naar Groningen. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Je zou maar uit Groningen komen zeg
Daarom vind ik het ook altijd zo raar dat die meetings zo ver in het zuiden worden gehouden.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Je zou maar uit Groningen komen zeg
Daarom vind ik het ook altijd zo raar dat die meetings zo ver in het zuiden worden gehouden.
Waar de meetings worden gehouden hangt af van degene die het organiseert. De users die in het noorden wonen, hebben dus blijkbaar minder behoefte aan het organiseren van een meeting, dan de mensen die bijvoorbeeld in het zuiden of westen wonen. Ik zou zeggen, ga je gang!