menu

De Site / Gebruikers / Waar wonen de MM-users?

zoeken in:
Aha. Hoe bevalt Belfast/Ierland en hoe ben je er er beland?

Heb een baan aangenomen hier, en de stad bevalt uitstekend! Veel expats hier, ook Hollanders en Vlamingen, dus bijzonder gezellig!

Goed man!

Ik woon al 12 jaar in Groningen, waar ik telkens als Eye oid iets organiseert van baal, binnen 5 jaar hopelijk richting Haarlem ofzo, waar de leuke dingen dichterbij zijn

Ik woon me gehele leven al in Amersfoort, een echte keietrekker dus

In het mooie dorp Raalte

Geboren in Oostburg, getogen in Den Haag.

John Milton schreef:
Ik woon al 12 jaar in Groningen, waar ik telkens als Eye oid iets organiseert van baal, binnen 5 jaar hopelijk richting Haarlem ofzo, waar de leuke dingen dichterbij zijn

Het werd Woerden

stinissen (crew)
Ze bedoelen met het topic BMM"ers In Zevenaar natuurlijk

Ik woon op het moment in Maastricht, eind deze maand verhuis ik naar de Antillen voor een baan.

Leuk. Waar op de Antillen?

Ik woon in Lauwe - een deelgemeente van Menen - in het zuiden van West-Vlaanderen op 10 km van Kortrijk en 20 km van Lille / Rijsel.

Ik droom ervan om in de toekomst te verhuizen. Scandinavie en Zuid-Amerika lijken dan de bestemmingen die ik wil aandoen, maar goed, dat lijkt niet op korte termijn te lukken. Ik wil wel terug de stadssfeer ademen van toen ik in Kortrijk woonde, en eens iets anders dan Belgie, dus ga ik kijken om in Lille te wonen (of in een voorstad ervan), zodat er altijd wel iets te doen is en de stad leeft. En alles ook op korte afstand is. Ik leer dan bovendien ook nog eens mijn talen beter (want Frans spreken en luisteren gaat nog wat moeilijk).

Een alternatief is de regio van Aarlen - Charleville Mézieres (ideaal voor mijn hobby: onweersfotografie en stormchasen). Of in Duitsland ergens. (Hamburg bvb.)

John Milton schreef:
(quote)

Het werd Woerden

Harmelen hier

Daar ben ik wel eens naartoe gehold in een sportieve bui, Warp!

(verwijderd)
In een erg gezellig dorp in de Achterhoek, dicht bij de Duitse grens. Laat ik de naam achterwege laten want die gaat zeker weten niemand kennen.

Nadeel: een klein uurtje reizen naar een bioscoop waar ze meer draaien dan Fast & Furious of Fifty Shades of Grey...

Intussen bijna een maand inwoner van Eernegem ( West-Vlaanderen ). Maar op dit ogenblik nog geen internet/distributie dus het wordt eens sporadisch inloggen in plaats van elke dag even aanmelden. Daardoor mis ik misschien wat maar voorlopig is het zo. Mijn blog daardoor ook wat verwaarloosd maar we proberen zo vlug mogelijk weer back in action te zijn. Op dit ogenblik hebben andere dingen een hogere prioriteit maar ik mis toch het forum op moviemeter want je haalt er steeds wel nuttige info uit. Het film bekijken probeer ik op peil te houden.

TornadoEF5 schreef:
Ik woon in Lauwe - een deelgemeente van Menen - in het zuiden van West-Vlaanderen op 10 km van Kortrijk en 20 km van Lille / Rijsel.

Ik droom ervan om in de toekomst te verhuizen. Scandinavie en Zuid-Amerika lijken dan de bestemmingen die ik wil aandoen, maar goed, dat lijkt niet op korte termijn te lukken. Ik wil wel terug de stadssfeer ademen van toen ik in Kortrijk woonde, en eens iets anders dan Belgie, dus ga ik kijken om in Lille te wonen (of in een voorstad ervan), zodat er altijd wel iets te doen is en de stad leeft. En alles ook op korte afstand is. Ik leer dan bovendien ook nog eens mijn talen beter (want Frans spreken en luisteren gaat nog wat moeilijk).

Een alternatief is de regio van Aarlen - Charleville Mézieres (ideaal voor mijn hobby: onweersfotografie en stormchasen). Of in Duitsland ergens. (Hamburg bvb.)

Is er meer kans op onweer in Arlon?

Het is al een tijdje dat ik nog eens hier op MM heb gepost maar deze topic is het zeker de moeite om te posten wat er veranderd is voor mij.

Na 15 jaar gewoond te hebben in Antwerpen ben ik al sinds 1.5 jaar verhuisd naar Australie,Port Macquarie, een klein stadje 6 uur ten noorden van Sydney. Heb het echt naar mijn zin hier en ben door al mijn visas aan het gaan
Je zou denken,waarom Australie?...mijn vrouw en in de tussentijd heb ik een vast job kunnen vinden en hebben we een huis gekocht waar we in gaan wonen in een paar dagen Exciting!!

(verwijderd)
M.Goodkat, zozo, dat klinkt zeker niet verkeerd zeg. Ik was trouwens afgelopen zomer voor een weekend in Antwerpen. Bijzondere stad.

Groningen

TornadoEF5 schreef:

Ik woon ook in Lauwe, maar dan in Gelderland. Zo wordt Beneden-Leeuwen hier genoemd.

Tot me 9de in Apeldoorn, daarna tot en met nu in Berkel-Enschot, een plaatsje vlakbij Tilburg.

Woon sinds een maand in papendrecht een plaatsje in zuid-holland bevalt goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:12 uur

geplaatst: vandaag om 12:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.