• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.965 gebruikers
  • 9.370.105 stemmen

Wat vind jij belangrijk op MovieMeter?

zoeken in:

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Welk aspect op moviemeter vind jij belangrijk? Wat vind je een meerwaarde voor de site? Waarom?

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Ik registreerde me omdat dit zo’n soort Nederlandstalige versie van IMDb was. Het leek me leuk om nieuwe films te leren kennen.

Maar het beste dat door de jaren heen geïntroduceerd is, is de functie ‘mening’. Op die manier kan je snel zien wat anderen van de film vinden, en kan je er al snel een beeld van vormen of de film iets voor jou is of niet.

Als ik de eerste keer op een pagina van een film kom, kijk ik direct naar de ‘meningen’ van anderen. In mijn ogen is dit met voorsprong de grootste meerwaarde op de site.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Het kunnen stemmen op films, zodat je weet welke je hebt gezien. En mijn eigen films in mijn collectie kan ik ook zo goed bij houden.

ibendb

• 5034 berichten
  • 3212 stemmen

Ik vind ook het stemmen en de meningen erg goed, maar het forum heeft voor mij een grote meerwaarde. Voor elk onderwerp is er wel een topic waar je kunt discussiëren met medegebruikers. Zelfs als het minder serieus moet zijn is er wat.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Humor, scherpe analyses, bijzondere inzichten, oeverloos ouwehoeren over films, dat je users kan volgen aan wier filmsmaak je kan relateren, opdoen van filmtips, stomme spelletjes en als database voor de films die ik zelf gezien heb.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3219 stemmen

Moviemeter is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en kom bijna nooit een film tegen die hier nog niet op stond.

Ook vind ik de top 10 van members boeiend, het geeft toch een beetje een beeld waar iemand het meeste van houd.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

De huur-, koop- en tv-overzichten. En het recensiefilter, maar alleen omdat ik hier al zo lang rondhang en ik daarom het kaf van het koren kan scheiden.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

Het kunnen stemmen (en zo je eigen lijst mooi bijhouden) en vooral ook om andere films te leren kennen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

606 schreef:

Het kunnen stemmen op films, zodat je weet welke je hebt gezien. En mijn eigen films in mijn collectie kan ik ook zo goed bij houden.

Same here. (En berichten schrijven in het Nederlands) zodat ik na enige tijd nog weet wat ik van de film vond.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Buiten het aspect van films om: het feit dat je op neutrale bodem leuke discussies kunt houden met andere voetbal liefhebbers van tal van andere clubs (waarbij er geen excessief gescheld/beledigingen aanwezig zijn). Na 5 jaar MM voor mij is voetbaltopic toch geëvolueerd tot mijn meest favoriete.

Buiten dat om: samenstellen van je eigen top 10 inderdaad en het stemmen. Goede, duidelijke gebruiksvriendelijke website.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Recensiefilter en ben ook erg verheugd met de filmlog. Eigen blogje is voor mij daardoor vrij overbodig.

Movie-Addicted

• 2221 berichten
  • 3435 stemmen

* Elkaars meningen respecteren over films.

* Elkaar genoeg feedback geven (denk aan interesse, medeleven, discussie's).

* Geen stemmen uitbrengen bij films die niet nog niet released zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.