- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Montorsi
-
- 9753 berichten
- 2394 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1)
Siberiade (4)*
Soldier's Girl (3)
Sztuczki (Tricks) (1)
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1)
Siberiade (4)
Soldier's Girl (3)
Sztuczki (Tricks) (2)*
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1)
Siberiade (5)*
Soldier's Girl (3)
Sztuczki (Tricks) (2)
Querelle
-
- 6548 berichten
- 4894 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1) (1)*
Siberiade (5)
Soldier's Girl (3)
Sztuczki (Tricks) (2)
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1345 stemmen
Moeilijk. Soldier's Girl en Siberiade lijken me allebei goed.
Invaders From Mars (1953) (Regio1) (1)
Siberiade (5)
Soldier's Girl (4)*
Sztuczki (Tricks) (2)
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2413 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1) (2)*
Siberiade (5)
Soldier's Girl (4)
Sztuczki (Tricks) (2)
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1) (2)
Siberiade (6)*
Soldier's Girl (4)
Sztuczki (Tricks) (2)
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1345 stemmen
Vandaag komen dus Sibariade en Soldier's Girl erin?
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2336 stemmen
Invaders From Mars (1953) (Regio1) (2)
Siberiade (7)* !!!
Soldier's Girl (4)
Sztuczki (Tricks) (2)
wendyvortex
-
- 5304 berichten
- 7313 stemmen
Siberiade en Soldier's Girl ergens vanavond of deze week de pakketservice in!
chevy93
-
- 12770 berichten
- 1345 stemmen
Ergens vanavond of deze week scheelt nogal een tijdje he
.
Neem je tijd, liever laat dan nooit.
Ben al blij zat dat je er überhaupt DVD's ingooid.
wendyvortex
-
- 5304 berichten
- 7313 stemmen
Postzegels halen en envelopjes op woensdag.
Gaan donderdag op de bus.
Maar de inschrijving is geopend!!!
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Seppuku lijkt mij ook interessant.
Lars
-
- 384 berichten
- 1777 stemmen
simonvinkie
-
- 2271 berichten
- 827 stemmen
Is er interesse in Seppuku? Die krijg ik vandeweek in m'n bezit. (met dank aan flipsyde).
8,2 op imDb en op MovieMeter een 4,09 (in de top 10 van de tip 250)
Kan hem er in gooien als ik Offret en Repulsion terug heb.
Ik zeg doen 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2336 stemmen
Ja Lars! Staat zelfs op mijn verlanglijst.
Lars
-
- 384 berichten
- 1777 stemmen
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2336 stemmen
Is er interesse in Chinesisches Roulette ? Als ik hem in handen krijg (wat normaal wel gaat gebeuren) smijt ik hem erin. Vandaag bestel ik hem bij een verkoper van 2dehands dvd's.
wendyvortex
-
- 5304 berichten
- 7313 stemmen
Fassbinder-film die ik nog niet gezien heb.
Interesse? Ja!!
