• 12.299 nieuwsartikelen
  • 166.090 films
  • 10.729 series
  • 30.926 seizoenen
  • 623.877 acteurs
  • 195.081 gebruikers
  • 9.108.320 stemmen

Respect

zoeken in:

Freckles

• 488 berichten
  • 544 stemmen

Ik geef je precies gelijk, ik vind Toy Story niet goed en ik schrijf dat ook. Opeens beginnen een paar mensen tegen mij dat ik niet goed wijs ben enzo. Maar het gaat hier juist over dat je je eigen mening over films mag schrijven, en niet mag worden uitgescholden als je iets niet goed vind.

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

Hoe tegenovergesteld een mening soms is van de jouwe, als je gewoon met wederzijds respect een discussie aangaat kom je altijd verder, dat mist deze site soms, maar sommige zijn er net heel goed in. Heb je altijd met veel gebruikers.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Ook omdat mensen vaak hun mening als feit verkondigen en niet snappen of willen snappen dat iemand anders daar heel anders over denkt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vind het juist prima om iemands top 10 erbij te halen. Is toch een middel om iemands smaak te duiden en laat wel zien vanuit welke achtergrond die stem/opmerking geplaatst is.

Als iemand enkel Hollywood mainstream kijkt, zal ik zijn mening over een arthouse of Aziatische film als minder relevant (voor mij) aanmerken dan die van iemand die een meer veelzijdige filmsmaak heeft (zoals ik).

Verder mag iedereen zijn eigen smaak of mening hebben, maar een van de leuke dingen op de site is dat je daar dan wel weer in discussie over kunt gaan.

maxroelofs

• 2836 berichten
  • 1618 stemmen

Ik vind dat er goed een grens getrokken wordt.

Sommige argumenten zijn voor mij ook gewoon te raar voor woorden. Iemand die bijvoorbeeld zei dat the shawshank redemption slecht geacteerd is krijgt van mij een reactie terug.Dit is gewoon niet waar.....

Wanneer gaat een discussie volgens jullie dan precies te ver want ik vind het soms wel op het randje alleen nog niks meegemaakt dat echt te ver ging.

Minotaures

• 7806 berichten
  • 2421 stemmen

Een keer meegemaakt dat (misschien een vaste gebruiker) een account met de naam 'Minotaures???' had aangemaakt om mij een privé bericht en nog een quote bij een film te maken met 'ik lach je uit... niet toe, maar uit'. Bij een andere film precies hetzelfde (account aangemaakt om dat enne bericht op mij los te laten). Dat vind ik dus erg laag bij niveau.

Of bij 2 films een discussie met een gebruiker die mij het liefst 'simpel' wou noemen, enkel omdat ik zijn 'pareltje' niet geweldig vond.

Daarnaast krijg ik af en toe een quote op mijn recensie met 'pff... veel woorden, maar geen stem' of 'iemand die graag opschept over zijn kennis'. - Correct me if I'm wrong, maar recensies zijn gewoon je eigen ervaring over een film en daar kan je verschillende punten en factoren bij betrekken en zo hun voor- en nadelen intikken en waarom je ze goed of slecht vond. Een stem is ook niet verplicht.

Heel lang geleden toen Scarface mijn nummer 1 was een privé-bericht gekregen van een gebruiker met de geweldige woorden 'Scarface op nummer 1? Wat denk je wel niet?' (in die zin). Die werd volgens mij geband.

Het zal mij niets verbazen als het pubertjes van 13 - 15 zijn. Maar dit is ook een vorm van disrespect, natuurlijk kan je zoiets vragen maar doe het dan ook op een respectvolle manier.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.