menu

De Site / Gebruikers / Welke rol had je willen spelen als je een acteur/actrice was geweest?

zoeken in:
Welke rol uit welke film had je willen spelen mocht je acteur/actrice zijn geweest. Het mogen ook rollen zijn van 50 jaar geleden natuurlijk. Graag ook erbij zetten waarom die rol juist op jouw lijf geschreven zou zijn.

Persoonlijk meer richting de misdaadrollen. Als crimineel uit Heat of The Town bijv. Verder blijf ik fantasy films leuk vinden, dus ook zo'n richting (300, The Lord of the Rings, Clash of the Titans). Een soort van 'held op sandalen'. Dus geen figurant die na 2 minuten op beeld neergemaaid wordt. Oorlogsgenre is een favoriet, dus rollen als Amerikaanse ranger of Airborne tijdens een operatie zou ook iets zijn wat ik als acteur zou mee willen maken. Moderne oorlog natuurlijk ook. Als restjes romantiek en komedie filmpjes a la American Pie zijn hartstikke luchtige filmpjes en zou dolgraag mee willen doen om een shot te krijgen met 2 - 4 dames in een bed

Je topic doet me trouwens aan deze denken. Zal waarschijnlijk niet hetzelfde zijn, aangezien je daar ook heb gepost maar lijken wel erg op elkaar.

Lijkt erop ja, maar bedoel nu echt concreet een bepaalde rol die je had willen spelen.
Je had bijvoorbeeld de rol van Neil in Heat willen spelen. Dus echt de rol en niet de film.

Achzo, wel een leuk topic waar je je fantasy erop los kan tikken.

Ik zal een berichtje of meer achterlaten zodra ik meer interessante rollen in films zie.

Geen. Ik had alle rollen om zeep geholpen.

Ik had John Kramer (Jigsaw) willen spelen in saw.
Hij is een slimme, sympathieke man die mensen wat probeerd te leren,
En hij heeft me ook nog geinspireerd om het leven anders op te vatten.
Dus zij rol zou ik wel willen hebben

sirgawain schreef:

Auwtsj. Zijn 'spelletjes' inspireren je toch niet hoop ik...

Dude, seriously? Heb je de film wel begrepen?

Ik had dolgraag de rol van Aragorn in LOTR willen spelen dan. Alleen zou ik hebben geëist dat ik niet als een sissy op het laatst moet gaan zingen.

Verder uiteraard Neil in Heat. Maar aan de andere kant kan geen acteur en dus ook ik niet als ik acteur was geweest tegen hem op.

dominion
Ik zou Alonzo wel willen spelen in Training Day.

DonViseroo
Ik zou gaan voor Will Hunting in Good Will Hunting, de manier waarop hij die kerel in de kroeg van antwoord dient en gewoon voor zijn brains, zodat ik ook eens slim zou overkomen
Of Eric Draven in The Crow en dan de zaalige quote "thirty hours of pain all at once, all for you" uitspreken en vervolgens men tegenspeler naar beneden op die pin zien vallen, oooooooow yeah en honderden keren beschoten worden en niet sterven, maar gewoon alleen al voor de quote, hoop wel dat ik dan ook niet zoals de echte acteur echt doodgeschoten wordt :S

Sowieso Patrick Bateman in 'American Psycho'. Lijkt me heerlijk om zo'n gladde yuppie (met dat soort inktzwarte humor) te spelen.

melvddonk
sirgawain schreef:
Dus zij rol zou ik wel willen hebben

Ik mag hopen dat je een grapje maakt?

De rol van Duchovny als Hank Moody. Wat een droombaan en wat een held .

speranza
De rol van Jeffrey Wigand in The Insider. Dat personage wordt zo veel onrecht aangedaan, krijgt tegenslag op tegenslag en blijft vechten. Geweldige uitdaging om dat nog beter dan Russell Crowe te doen.

De rol van Evelyn in Pearl Harbor, of die van Sarah Ashley in Australia

melvddonk
Ik zou het liefst Jodie Foster gespeeld hebben in The Silence of the Lambs. Lijkt me heerlijk in die film als tegenspeler Anthony Hopkins te hebben. Intrigerende man.

Nou ik kan toch wel een intrigerende man bedenken dan Hopkins

Skycrawler
Dirk Diggler uit Boogie Nights.

speranza
Rianneke_Dan schreef:
Nou ik kan toch wel een intrigerende man bedenken dan Hopkins
Hij is natuurlijk niet gezegend met het uiterlijk van Hugh Jackman. Maar intrigerend is hij wel. Al denk ik dan veel meer aan zijn rol in Remains of the Day.

ace leader
Edmond Dantès/The Count of Monte Cristo uit The Count of Monte Cristo

Don Draper

Goed plan. Ik ben Roger Sterling dan.

melvddonk
speranza schreef:
(quote)
Hij is natuurlijk niet gezegend met het uiterlijk van Hugh Jackman. Maar intrigerend is hij wel. Al denk ik dan veel meer aan zijn rol in Remains of the Day.

Die film heb ik niet gezien, maar hoe hij de rol van Hannibal neerzette blijf ik geweldig vinden.

kos
Angel Batista in Dexter. . Vind ik zo'n baas.

McNulty uit The Wire is ook een fijne rol lijkt me!

De live action versie van Archer zie ik ook wel zitten .

Film Pegasus (moderator)
Misschien wat cliché, maar James Bond lijkt me wel leuk. Verre reizen, snelle auto's, mooie meiden, lekker eten en drinken, sjieke kostuums...En na dik 40 jaar dienst zie je er nog jonger uit dan in de jaren '80.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:06 uur

geplaatst: vandaag om 12:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.