- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Welkom. Mooi gebruikersnaam, btw.
bozzy
-
- 2161 berichten
- 670 stemmen
Hallo allemaal.
Ben al een tijdje ingeschreven hier op Moviemeter,maar ben zins kort weer actief hier.
Zie nu pas dat de mogelijkheid bestaat om je voor te stellen dus dat doe ik dan maar even.
Ik heet Hugo ben 37 jaar en woon in Arnhem en ben net als de meeste hier een echte Moviejunk.
Ben zelf niet zo'n schrijver maar vind het vooral leuk om de reacties te lezen van andere Users.
Heb al veel films gekeken op aanraden van andere leden.
vind het ook een erg goeie site,mijn compliment aan de makers ervan!
Mijn absolute nummer 1 film is fightclub,niet normaal zo goed gewoon.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Welkom Hugo en de rest van de nieuwelingen
.
Ajax&Filmfreak
-
- 3372 berichten
- 3736 stemmen
Hoi Hugo, goede top 10 hoor! Welkom!
mafkees
-
- 11 berichten
- 1 stemmen
Hey Hallo,
Na een hele lange tijd,terug van weg geweest.
Welkom terug!
Je laatste bezoek was: 3 oktober 2004
Vanavond maar eens gaan zitten voor 3:10 to yuma
Iemand hem gezien?
Gr Roy
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
welkom terug van mafketel tot mafkees!
Smurfje26
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hey allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, wel zo netjes 
Ik ben een echte filmjunk, vrouw, 26 jaar, woonachtig in Zuid-Holland.
Deze nickname heb ik gekozen omdat ik The Smurfs had gekeken, en kon ff niks anders bedenken 
Verdere hobby's: lezen, wandelen met mn hondjes, internetten, leuke dingen doen met vriend(inn)en.
Ik kijk eigenlijk al heel lang en vaak op deze site, vind het wel interessant om eerst recensies te lezen over een film die ik wil kijken. Eindelijk mezelf maar eens geregistreerd dus 
Groetjes!
mauwiewauwie
-
- 386 berichten
- 0 stemmen
Hallo even voorstellen ik ben kees kom uit het midden des lands,hobby's ouwehoeren op forums en films kijken.
de naam mauwiewauwie komt na een verwijzing van labrador shit uit de film van cheech en chong.
ik sta al een tijde als lid maar keek nog even de kat uit de boom.
heet mezelf nu welkom hier omdat er velen goed met elkaar omgaan hier.
ik gebruik moviemeter al vele jaren om films en regiseurs op te zoeken als er weer een vrachtje films uitkomen.
Ik gebruik nu ook moviemeter als geheugensteuntje ,om alle film die ik heb gezien op te slaan. Dmv stemmen alleen mijn echte top tien staat niet openbaar(prive).
zie teveel gezeur over top tien dus. Maar een van mijn top 10 movies ever is toch wel amelie.
de andere 9 zijn prive.
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
hallo, ik ben davy sanctorum, 20 jaar en ik woon
in Roeselare, Belgie
ik lees al een hele tijd deze site zodat ik kan weten
welke film de moeite is om naar te kijken
Dr. Psycho
-
- 29 berichten
- 0 stemmen
Hallo allemaal,
ik ben Dr. Psycho. Mijn echte naam vertel ik liever niet.
Volgens mij heb ik mij eerder op deze website aangemeld, maar wanneer dat voor het laatst was, weet ik niet precies meer. Volgens mij zo'n 1,5 a 2 jaar geleden.
Nou ja, een van mijn grootste hobby's is films kijken. Ik heb zo'n 700 films op DVD en bijna 100 op blu-ray. Ik verzamel blu-ray discs pas sinds een aantal maanden, zo'n 3 maanden geleden had ik er maar een stuk of 10. Dus het gaat lekker hard. Ik vervang mijn favoriete films op blu-ray, maar houd wel al mijn dvd's. Je krijgt er toch nog maar een paar euro voor en dan houd ik ze liever.
Dvd's koop ik ook nog wel, maar ik houd het beperkt. Voor elke 4 of 5 blu-ray's die ik koop, staat daar slechts één dvd tegenover.
Nou ja, ik kijk ernaar uit om met iedereen op dit forum op een nette manier te discussiëren over films en alle andere zaken die met films te maken hebben!
Ik spreek jullie nog wel! 
606
-
- 23882 berichten
- 12279 stemmen
Welkom Dr.Psycho
Ps wat is de reden dat je, je naam niet wil prijs geven.
Als ik vragen mag.
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
hallo, ik ben davy sanctorum, 20 jaar en ik woon
in Roeselare, Belgie
ik lees al een hele tijd deze site zodat ik kan weten
welke film de moeite is om naar te kijken