• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.975 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.094 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.096 stemmen

Even voorstellen

zoeken in:

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Welkom allemaal

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Hallo allemaal ik ben Max(roelofs) xD. Ik woon in Eindhoven. Ik ben al wel een tijdje lid en sommige zijn misschien al eens een berichtje van mij tegen gekomen maar het is nooit te laat om je voor te stellen he. Hou erg van horror en drama films. Films met een goed verhaal of filmhuis films zijn ook altijd welkom. Eigenlijk gewoon alles op slechte komedies na (vind ik vaak het geval) en ik houd ook niet van actie films zonder verhaal.

ibendb

• 5043 berichten
  • 3240 stemmen

Dag max! welkom.

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Welkom

Juster

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Hallo iedereen!

Ik ben Juster uit Harderwijk en zoals een enkeling onder jullie, ook een filmfan.

Mijn voorkeur, dan wel tik, gaat uit naar Science fiction (van pulp uit de 50'er jaren tot kaskrakers) en fantasy. Maar dat neemt niet weg dat ik heerlijk kan genieten van films als The Godfather of een waargebeurd verhaal.

Ik ben bezig met het plaatsen van de lijst van films die ik in bezit heb, maar dat kost nogal wat tijd, dus heb geduld met me.

Ik bezoek de site al wat jaartjes. Vaak om te kijken hoe de reacties op films zijn, vaak voor informatie. Dus was de tijd aangebroken om wat actiever te zijn en hier en daar mijn mening over een film te plaatsen.

Ben nog niet eerder hier op het forum geweest, dus ga straks een kijken en lezen wat er te vinden valt en hoe de sfeer hier is.

Vragen? Stel ze gerust!

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Juster schreef:

Hallo iedereen!

Ik ben Juster uit Harderwijk en zoals een enkeling onder jullie, ook een filmfan.

Hallo Juster welkom op de site.

Maar dat klopt toch niet wat je schrijft. Het merendeel van de users is gewoon een filmfan, dat kunnen heel grote maar ook kleine zijn

Dus misschien dat je dat even kunt aanpassen ?

Joviaal

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Hallo, ik ben Joop.

Ik hou van films kijken/ruilen en kom graag in contact met leden van ruiljedvd.nl en mailmydisc.com om ideeen uit te wisselen en over verbeteringen voor te stellen.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Welkom Joviaal!

goede avatar trouwens

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Dick2008 schreef:

(quote)

Hallo Juster welkom op de site.

Maar dat klopt toch niet wat je schrijft. Het merendeel van de users is gewoon een filmfan, dat kunnen heel grote maar ook kleine zijn

Dus misschien dat je dat even kunt aanpassen ?

Ik denk dat ze het sarcastisch bedoelt

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Haha leuk, ik lig dubbel.

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Hallee ik heet Robbert

27, uit Noord-Brabant en werk als systeembeheerder. Zit nu ook op mijn werk, vakantietijd zullen we maar zeggen.

Ook film fanaat natuurlijk dus even account aangemaakt.

Geen bioscoop fan, daarheen ga ik alleen voor de allerbeste films (Matrix) of bij wijze van een uitje.

Favoriete genres zijn SF, Mysterie en horror

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2542 stemmen

Van harte welkom, iedereen.

sinterklaas

• 11819 berichten
  • 3319 stemmen

Welkom allemaal!

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Dick2008 schreef:

Haha leuk, ik lig dubbel.

Doe niet zo zielig.

Juster schreef:

hoe de sfeer hier is.

Wel goed dus.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Welkom allemaal.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Welkom mensen

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

Ja vergeten. Allemaal welkom natuurlijk vooral de wat serieuzere nieuwe users want komieken zijn hier al genoeg.

Juster

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Mijn hemel, waar heb je last van, man? Zal wel in de naam zitten...

De rest, bedankt voor het hartelijke welkom

Joviaal

• 3 berichten
  • 1 stemmen

Joviaal schreef:

Hallo, ik ben Joop.

Ik hou van films kijken/ruilen en kom graag in contact met leden van ruiljedvd.nl en mailmydisc.com om ideeen uit te wisselen en verbeteringen voor te stellen.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1659 stemmen

Juster schreef:

Mijn hemel, waar heb je last van, man? Zal wel in de naam zitten...

De rest, bedankt voor het hartelijke welkom

Lees even een stukje terug waar hij een sarcasme niet door had waarschijnlijk heeft hij daar ff moeite mee

Dk2008

• 11167 berichten
  • 788 stemmen

maxroelofs schreef:

Lees even een stukje terug waar hij een sarcasme niet door had waarschijnlijk heeft hij daar ff moeite mee

Punt nou.

Hieronder een (nieuwe) user die zich wil voorstellen.

Hallo mede-Moviemetergebruikers,

Ik ben Olivier Dondeyne, 16 jaar oud en dus nog student. Ik studeer Latijn met extra wiskunde (6 uur). Ik woon in Wilrijk (in de buurt van Antwerpen voor degenen die er nog nooit van gehoord hebben) en in mijn vrije tijd hou ik ervan een filmpje op te zetten. Ik lees al een tijdje de berichten van anderen op de site, maar ik heb nu besloten zelf een profiel aan te maken en te reageren op films. Verder slijt ik mijn tijd met het luisteren van muziek, tekenen, joggen en binnenkort fitness.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Olivier!

melvddonk schreef:

Welkom Olivier!

Bedankt melvddonk!

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Hey, coole Murdock avatar en mooie leeftijd Veel plezier hier.

606

• 23882 berichten
  • 12279 stemmen

Welkom Olivier

Changes

• 11 berichten
  • 31 stemmen

Hallo!

Sinds een paar dagen zit ik op dit forum. Dit account aangemaakt omdat ik de laatste dagen veel films voor mijn doen kijk. Ik vind het interessant de meningen van anderen te lezen, en vind het handig om van te voren even de rating van een film te checken. Sommige films (zoals shutter island) vond ik zo goed dat ik graag het gemiddelde op wilde krikken, dat was eigenlijk de hoofd reden haha.

Tja verder wil ik mijn echte naam niet zeggen omdat ik negatieve ervaringen heb door anderen fora waarop ik wel mijn naam e.d. heb gezet en soort van paranoia werd. (ja raar verhaal ik weet het maargoed )

Verder ben ik een meisje van 18 jaar, ga dit jaar eindelijk eens de havo afmaken en wil daarna psychologie gaan studeren.

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Welkom Changes!

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

Ah, oke, veel plezier Changes En jammer van die paranoia. Ik doe dit jaar voor het eerst Havo

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Welkom Changes!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.