- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Welkom Roger!
Leuke top 10 trouwens, had het niet verwacht van iemand van jouw leeftijd(no offense). Meestel neigen die toch vaker naar de 'goede oude tijd'. 
JOSS79
-
- 5 berichten
- 147 stemmen
Goeiedag, Jos is de naam.
Volg het hier al een tijdje en heb me toch maar even aangemeld. Weet nog niet precies hoe actief ik hier zal zijn, de tijd zal het leren. Zal in ieder geval van films die ik vanaf nu kijk een stem en wellicht een mening achter laten. Soms verslind ik wekenlang films, soms zie ik ook wekenlang niks.
Wil ook zoveel mogelijk van hetgeen ik in het verleden gezien heb gaan beoordelen maar pff wat een werk. Iemand tips hoe ik dat het beste aan kan pakken?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Welkom!
Wil ook zoveel mogelijk van hetgeen ik in het verleden gezien heb gaan beoordelen maar pff wat een werk. Iemand tips hoe ik dat het beste aan kan pakken?
Bij alle lijsten en bij alle zoekresultaten via de uitgebreide zoekfunctie staat de link 'genereer stemtabel'.
Zo kun je snel op meerdere films stemmen.
JOSS79
-
- 5 berichten
- 147 stemmen
Bedankt voor de tip! Zeker voor het gangbare werk (zeg maar zoekopdrachten als "Spielberg") scheelt dit veel tijd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Bedankt voor de tip! Zeker voor het gangbare werk (zeg maar zoekopdrachten als "Spielberg") scheelt dit veel tijd.
Je kan ook de toplijst afgaan en bijvoorbeeld bij Box Office Mojo - boxofficemojo.com de box-office lijst aller tijden langsgaan. Heb je een boel grote namen i.i.g. al gehad.
siebz0r
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
Hé hallo,
Even voorstellen:
Siebz0r is de geprefereerde pseudoniem. (Voor de mensen die het 'z0r' gebeuren kennen, nee ik speel geen CS en heb het nooit gespeeld
)
Afgelopen weekend heb ik een MovieMeter-Meet bijgewoond en na aandringen van _Se7en_, wimnoot e.a. heb ik mij maar aangemeld.
MovieMeter kende ik al, voor als je wilt kijken of een film 'de moeite waard is'.
In de weekenden kijk ik graag naar films, in de doordeweekse dagen ben ik meestal met andere dingen bezig.
Bij deze mijn begin aan MovieMeter.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Toch maar niet Catweasel geworden?
Welkom!
siebz0r
-
- 9 berichten
- 0 stemmen
Nee geen Catweasel, ik kan namelijk niet toveren