- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
@ Mofedu: misschien moet ik ze aanpassen, sinds dien heb ik ze een paar keertjes gezien en vind ik ze toch leuker. Vooral once upon a time...
samijo
-
- 151 berichten
- 358 stemmen
nou, alleen een half punt. ik ben tenslotte nog een vrouw en niet echt van de westerns!
Raouljason
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Hallo, pas sinds een paar dagen officieel lid van deze site.. maar kijk altijd (al jaren) mee op het forum en zoek geregeld een filmpje op op jullie site.
Ik ben een man, 22 jaar, woon in Nederland en hou van vele soorten films.. Van westerns, maar ook Hitchcock en de russische cinema (klassiekers maar ook een nieuwe als Zvyagintsev). tot aan een lekkere simpele actiefilm. Nu ik het bedenk hou ik van alle films, er is altijd wel iets wat mij kan bekoren.. (alleen heb ik een hekel aan nederlandse films/acteurs).
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1785 stemmen
Welkom Raouljason, veel plezier op MM!
Raouljason
-
- 9 berichten
- 6 stemmen
Hartelijk dank, voel me helemaal welkom nu
.
Butchers
-
- 201 berichten
- 341 stemmen
Nieuw op deze site, kijk ook al een paar weken mee
Ben vooral fan van het horror genre, en ben al van 1999 bezig met het verzamelen van horror films. Al iets meer dan 10 jaar ondertussen, waardoor ik een grote collectie heb en waar ik nog altijd aan werk.
M.Goodkat
-
- 1290 berichten
- 1463 stemmen
Welkom Butchers! Veel plezier op de site =)
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Nieuw op deze site, kijk ook al een paar weken mee
Ben vooral fan van het horror genre, en ben al van 1999 bezig met het verzamelen van horror films. Al iets meer dan 10 jaar ondertussen, waardoor ik een grote collectie heb en waar ik nog altijd aan werk.
Een man naar mijn hart!
Welkom!
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
Welkom Butchers, horrorfans zijn altijd welkom!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Welkom Butchers! Horror is ook mijn favo genre 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Welkom Butchers!
Ik ben tegenwoordig ook veel horrorfilms aan het zien, vooral de zogenaamde slasherfilms vind ik wel goed 
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2543 stemmen
Welkom.
Er zijn er zat om te zien, veel plezier!
kobe bryant fan
-
- 445 berichten
- 355 stemmen
Dag jaimy ik ken u al e
leuk dat je je het aangemeld.