- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Zolang ze maar niet in een hostel verblijven
.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Veel plezier, succes bij de Slowaakse meiden 
Dat gaat wel lukken, hoor.. 
Zolang ze maar niet in een hostel verblijven
.
Hahaha, we gaan in een 5 sterren hotel bij een groot meer logeren. dat kost daar geloof ik 20 euro per nacht per persoon, dus heel erg goedkoop. Een halve liter bier kost daar maar 50 eurocent... 
The Lexx
-
- 426 berichten
- 3485 stemmen
goeiedag zal me ook maar eens voorstellen.
Lexx uit Utreg en ik kijk voornamelijk Aziatische films 
The Lexx
-
- 426 berichten
- 3485 stemmen
thx, goeie site dit met zat mede filmverslaafden dus voel me wel welkom 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Hallo hallo.... daar ben ik weer. Ik heb heel lang niks gepost op MM (ik sta nog wel in de berichtentop 100 zag ik
). Te druk bezig met mijn nieuwe werk en andere hobby's (oa. mijn weblog: http://reno.punt.nl).
ik heb nu weer wat meer tijd gekregen, dus zal hier ook wel weer vaker te vinden zijn.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Hallo hallo.... daar ben ik weer. Ik heb heel lang niks gepost op MM (ik sta nog wel in de berichtentop 100 zag ik
). Te druk bezig met mijn nieuwe werk en andere hobby's (oa. mijn weblog: http://reno.punt.nl).
ik heb nu weer wat meer tijd gekregen, dus zal hier ook wel weer vaker te vinden zijn.
Welcome back Reno, Zie je vast wel weer eens op de chat verschijnen 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Welkom terug! Je was zeker in agony... 
CellieY
-
- 156 berichten
- 78 stemmen
Hooii!! Ik zal me ook eens voorstellen
Ik ben Celine (17) en ik ben een zeer groot Deppfan,, maar dat zijn er hier wel meer volgens mij
Johnny Depp is ook de reden dat ik hier ben, omdat als ik iets bij google over een van zijn films opzocht, kwam ik vaak hier terecht. Het leek me wel wat om mee te discussieren, en mijn mening ook te laten horen. Dus hier ben ik dan 
Groetjes!!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Welkom Celine! Er schijnen hier inderdaad nog wel meer Deppfans rond te lopen 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Uit Gennep? Dat is al de tweede vandaag op MovieMeter die in Gennep blijkt te wonen. En ik maar denken dat het aandeel op MovieMeter uit mijn regio klein was 
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom op de site Celine! Veel plezier! 
CellieY
-
- 156 berichten
- 78 stemmen
Uit Gennep? Dat is al de tweede vandaag op MovieMeter die in Gennep blijkt te wonen. En ik maar denken dat het aandeel op MovieMeter uit mijn regio klein was 
dat idee had ik ook al
!
angelotus
-
- 25 berichten
- 22 stemmen
Hallo, ik ben Angelotus en ben een echte filmgek, al ben ik niet zo in namen onthouden van regisseurs enzo, maar ach, dat boeit ook niet. Ik heb zelf een website, waarop de meest opmerkelijke nieuwsberichten staan en ook recenties van films, video, dvd etc. Neem voor de gein eens een kijkje op http://www.klifix.nl/
Verder kom ik al een hele tijd op moviemeter, maar ben nooit lid geworden. Alleen maar 'Kijken kijken niet kopen' eigenlijk. Vond het nu wel eens tijd worden om eens wat actiever op deze site te worden!
Bovendien complimentjes voor de bouwers van deze site! Ziet er gelikt uit 
angelotus
-
- 25 berichten
- 22 stemmen
Welkom Angelo 
Dank je!