- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Hoi allemaal,
Nou, ik zal me ook nog even voorstellen. Al een heel tijdje gebruikte ik deze site om allerlei films op te zoeken, maar ik heb nooit geweten hoe leuk het is om je te registreren.
Ik ben Francisca, 29 jaar, getrouwd en ik heb een dochtertje van 9 maanden. Ik hou van allerlei films, maar stiekem vind ik de echte vrouwenfilms het leukst.
Mijn filmkast puilt uit, zoals bij de meeste van jullie. Ik moet er echt nog eens voor gaan zitten om alle films op deze site te zetten bij "mijn films". Maar ja, tijd he.
Verder vind ik het leuk zoals mensen hier met elkaar omgaan. Men durft de waarheid te zeggen zonder het respect te verliezen. Dit is eigenlijk de enige site waar ik iedere dag even opkijk, om te kijken of er nog iets verandert is. Heel leuk !
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25166 stemmen
Welkom op de site der sites Francisca 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Alle nieuwkomers van de laatste dagen: welkom!
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Dank jullie wel allemaal voor het warm welkom.
kuijffie
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
goeie dag allenmaal
k ben wesley 18 jaar woon in Gouda en ben gek op films zo als de meeste hier denk
nja meer zou k eigenlijk nie weten tevertellen dus
ciao
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7974 stemmen
Hallo Wesley, veel plezier op moviemeter!
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Gouda, dat ken ik wel, leuke plaats om te wonen...
Welkom, Wesley..
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Ik hoef me niet voor te stellen. Maar ben ik eigenlijk een beetje bekend op MM?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Jij bent toch die ene die houd van kostuumfilms en Engelse actrices van de oude garde zoals Judi Dench? 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Jij bent toch die ene die houd van kostuumfilms en Engelse actrices van de oude garde zoals Judi Dench? 
Oui, That's me.
nevyn
-
- 1800 berichten
- 611 stemmen
Hoi allemaal
, Ik ben Nathalie, 17 jaar oud, ennuh, ik hou van films! (
) Sommige mensen kennen me misschien al van MusicMeter waar ik al langer lid van ben