- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Hoi Nathalie, welkom en veel plezier op deze site.
Eigenwijsje
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hoi ik ben Agnetha en 22 jaar oud, ik ben gek van films en ook van soaps en tv-series. Vooral Prison Break vind ik helemaal geweldig!
Ik kwam hier wel eens om beoordelingen van films te lezen enzo en had nou wel een keer zoiets van ik ga me registreren.
lavendel
-
- 4 berichten
- 11 stemmen
hoi , ik ben annette
Ben pas 'toevallig' lid geworden op deze site.
Ik vind moviemeter erg leuk.
Vooral als ik een film idee van een collega heb gekregen, zoals: Angels in America, nou dan zoek ik het gelijk op. en dan ga ik deze 3 uur durende mini serie natuurlijk effe zien. Ben benieuwd! Ik zal als ik klaar ben een score geven, dus: wordt vervolgd.
Heeft er nog iemand (als je mijn top 10 ziet) nog een goede suggestie?
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Je moet je top 10 nog maken anette, welkom btw
Chavez
-
- 112 berichten
- 198 stemmen
Hey allemaal!
Ik ben Chavez en ben pas 13
. Ik ben al 2 maandjes ofzo geregistreed maar ik mak er pas een weekje echt gebruik van en vind het super handig! Ik hou erg van Gamen en voetbal, maar waar ik me he meest mee bezig hou is Ajax. Films kijken is bij mij een soort van opkomende hobby.
Ik vind dat ik wel genoeg over mezelf heb verteld 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Welkom Chavez, leuk om ook eens iemand van mijn leeftijd tegen te komen 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
welkom en ik dacht dat ik de jongste was, niet dus
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom Chavez, veel plezier op de site! 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1541 stemmen
Ajax? Kijk toch nog echte voetbal liefhebbers met verstand. 
Welkom Chavez.
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
hoi allemaal, ik zit hier ook al een tijdje,maar nog niet voorgesteld, ik vind dit echt een geweldige site, en heel interessant, de makers ervan verdienen een oscar, ziet er allemaal heel mooi uit 
ben gewoon al van klein joggie af aan een film gek, het hoort gewoon bij het dagelijks leven, ik ben dus een metalhead,maar ik luister ook graag naar celtic,folk,neo classical en kerkorgel muziek, en om niet te vergeten film soundtracks, verder veel films kijken, ook game ik graag op de ps2 of de xbox,een drankje gaat er ook wel in(soms iets teveel
) heb ook een passie voor boksen,vind het een geweldige sport, heb ook veel interesse in leger gedoe, ik ga erook wat in betekenen(als ik gekeurd word tenminste)maar dat moet ik allemaal nog even uitpeuzelen..ik hou ook veel van dieren:honden,katten,wolven,tijgers,leeuwen,vogeltjes etc,, ik ben 22 jaar(maar het kind in mij komt nog altijd naar boven), ik probeer nog een foto neer te zette,zodat je toch wel een beetje een beeld hebt van iemand, altijd leuk, ok.. dat was het 
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
en sorry ik kan niet echt goed overweg met een pc of toetsenbord, het ziet er een beetje gehutseld uit
en mijn naam is eddie 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Boksen en leger? Ik mag je nu al.
Welkom Eddie. Ennuh.. waar boks je en voor welk legeronderdeel laat je je keuren?
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
whahaha neeh gewoon beroeps millitair he, hoe noem je dat?Soldaat Infanterie Pantser groep.... ofzo?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Maar je bokst zelf niet? Je moet trouwens toch wel weten waar je je voor laat keuren zeg! 
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
heb ik toch gezegd,daarboven:P en nee ik boks nie meer,alleen op me boksbal in de schuur:P vroeger wel