• 155.424 films
  • 9.298 series
  • 27.660 seizoenen
  • 604.308 acteurs
  • 346.468 gebruikers
  • 8.761.674 stemmen

In welk filmpersonage herken je jezelf?

zoeken in:

Fortune

• 3845 berichten
  • 2427 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Weet je het zeker? De populariteit van de vele recente superheldenfilms en series als Dexter doen geloven dat we er allemaal van dromen een vigilante te zijn. En Patrick Bateman is dat in zekere zin ook.

Ik herken me trouwens ook wel in 'm. Maar dan juist in z'n imaginaire wereldje. Ik heb ooit een droom van mezelf opgeschreven waarvan een gedeelte me me wat aan American psycho doet denken:

"Haar spastisch schokkende lichaam doet me denken aan iemand die een epilepsieaanval heeft en ik duw haar hoofd tegen de grond en ik wrijf met mijn pik die nog stijf is en onder het bloed zit over haar kokhalzende gezicht, tot ze niet meer beweegt. Als ik terugkom in mijn slaapkamer ligt Anne nog op de futon, met een touw vastgebonden aan de poten van het bed, haar handen boven haar hoofd, met uit de Voetbal International van vorige maand gescheurde bladzijden in haar mond gepropt. Allebei haar borsten zijn via startkabels verbonden met een accu, waardoor ze bruin beginnen uit te slaan. Ik had brandende lucifers uit Van der Valk op haar buik laten vallen en Yvon, totaal buiten zinnen en waarschijnlijk op een overdosix Ecstasy, had daarmee geholpen voor ik met haar bezig ging en op een van haar tepels begon te knabbelen tot ik me niet meer kon beheersen en hem eraf beet en doorslikte. Voor het eerst valt me op hoe klein en tenger Anne gebouwd is, of was. Ik begin haar borsten te kneden met een combinatietang, knijp ze dan finaal tot moes, alles gaat heel snel nu, ik maak sissende geluiden, zij spuugt de bladzijden van het tijdschrift uit, probeert in mijn hand te bijten, ik lach als ze doodgaat; voor ze dat doet begint ze te huilen, dan rollen haar ogen terug in een soort van gruwelijke droomtoestand."

Nog een paar mensen en we kunnen een clubje oprichten!

Heh, dit is juist heel veel uit het boek American Psycho. Wel ziek als je dit droomt trouwens. Lijkt wel of je dromen door het boek zijn beïnvloedt.

Nicolage Rico

• 20089 berichten
  • 2165 stemmen

herder schreef:

Paul de Leeuw (filmpje).

Annie of Bob?

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4063 stemmen

Stukje van Apollinisch komt rechtstreeks uit het boek American Psycho, alleen de namen zijn veranderd .

Fortune

• 3845 berichten
  • 2427 stemmen

Ik ga er weer te serieus op in, dat zie ik wel weer maar nu moet ik wat video banden in gaan leveren.

Apollinisch

• 21263 berichten
  • 0 stemmen

goongumpa schreef:

Stukje van Apollinisch komt rechtstreeks uit het boek American Psycho, alleen de namen zijn veranderd .

Spelbreker.

Fortune

• 3845 berichten
  • 2427 stemmen

Nou nog een droom over het kindje in de dierentuin en het chocolade geglazuurde wc blokje en je wordt uitgeroepen tot de geschifte persoon op MM.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

In Rambo natuurlijk!

DVD-T

• 15327 berichten
  • 2753 stemmen

Ik herken wel wat van Jim Levenstein uit de American Pie films in mezelf, al heb ik niet de drang om het met een appeltaart te gaan doen, en ook heb ik mezelf nog nooit aan mezelf vastgelijmd. Het is meer het gestuntel. En ook een beetje van Harry uit Kiss Kiss Bang Bang. Zelfde soort humor. Sowieso veel in wat Downey Jr. in zijn rollen legt kan ik wat van mezelf in terug vinden.

VanRippestein

• 1178 berichten
  • 1052 stemmen

Homer Simpson! Ooit hoop ik net zo'n held te worden als hem.

zinfandel

• 47 berichten
  • 17 stemmen

Diana uit V.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.