• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.181 acteurs
  • 345.943 gebruikers
  • 8.758.207 stemmen

Filmavonden in Groningen!

zoeken in:

addiv

• 13 berichten
  • 29 stemmen

Beste medefilmfanaten,

Ik ben bezig in Groningen een filmclubje op te zetten dat huiskamervertoningen organiseert van bijzondere films, d.w.z. films die je niet zo snel in de bioscoop of op tv tegen zal komen. Zo kunnen wij filmfans profiteren van elkaars filmcollecties en thuisbioscopen. Ook filmfanatici die thuis geen geweldige kijkomgeving of filmcollectie hebben zijn echter van harte welkom!

Na afloop van de film is het leuk om er even over na te praten/discussiëren, en op termijn zou het ook leuk zijn als degene die de film heeft uitgekozen vooraf een inleiding geeft, maar verder wil ik er voorlopig geen enkele verplichtingen of regels aan verbinden. Het plezier van kijken naar en praten over bijzondere films staat voorop.

Als je niet in Groningen woont ben je natuurlijk ook van harte welkom, maar uit logistieke overwegingen wou ik wel alle filmavonden in (de stad) Groningen laten plaatsvinden.

Geïnteresseerd? Laat 't weten in dit topic of stuur me een PM en ik laat je z.s.m weten waar en wanneer de eerste filmavond is!

p.s. excuses als dit niet het juiste forum is voor dit bericht.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.