menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Makro

zoeken in:
Ik koop vaak dvd's bij Makro.
Ze hebben vestigingen in (België): Deurne, Eke, Machelen, Sint-Pieters-Leeuw, Alleur en Lodelinsart. Ik ga altijd naar de winkel in Deurne.

Ze hebben een redelijk groot assortiment en ook blu-ray's. De dvd's in de grote bakken zijn vaak redelijk goedkoop en er liggen vaak ook topfilms tussen zo heb ik Seven Samurai voor € 7,90 kunnen kopen en Motorcycle Diaries voor maar € 4,90.

Die 2 films zijn beide goedkoper in de Makro dan bijvoorbeeld in de FRS. Zijn er hier nog mensen die vertrouwd zijn met de Makro of er soms dvd's kopen of gaan winkelen ?

Laatst nog een aantal top films gevonden in de afprijsbak voor maar €1,98 incl. btw.

Groundhog Day
The Pink Panther Returns
It Happened One Night
Home Alone 1 en 2 samen voor €2,98

In de gewone schappen kijk ik nooit.

'k heb er al twee keer dvd's gekocht, en al twee keer hebben ze te veel aangerekend.

Je weet dat je de prijs inclusief BTW betaald?

Jaja, maar dan nog was het veel te veel. En terugrijden heeft ook geen zin, want dan zijn we al meer geld kwijt aan naft, dan aan wat ik nog kan terugkrijgen.

Check je nooit de bon voor je weggaat?

Quido schreef:
Check je nooit de bon voor je weggaat?

Dat is idd wel handig. Bij mij is het ook al eens gebeurd dat ze teveel hebben aangerekend maar dat is omdat ze meestal een nieuwe prijs maken (goedkoper) en dan vergeten ze soms dat door te geven in de computer.

Dat was het ook bij mij denk ik. En ik had de bon toen niet deftig nagekeken, dus...

K*D
Net terug van de macro. Heb gekocht:

End of Days
Dirty Dancing 2
Chicago
Ali
The Others
Ratrace
en Good Will Hunting

Allemaal voor 1 euro per stuk in een hele grote bak Beste aankopen van de eeuw haha

Verder heb ik nog Hulk gehaald voor 2,57

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.