• 155.512 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.452 acteurs
  • 347.062 gebruikers
  • 8.766.171 stemmen

Topdisc

zoeken in:

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Hallo,

ik ben sinds kort een website tegengekomen die films, ook heel veel export films, voor een lage prijs aanbied:

www.dump-shop.nl[/url]

De eigenaar is altijd telefonisch bereikbaar enz. en het ziet er ook allemaal heel erg betrouwbaar uit, ik denk, ik weet bijna zeker dat het ook een betrouwbaar bedrijf is. Maar zijn er forumleden die ervaring hebben met deze winkel?

starbright boy (moderator films)

• 20992 berichten
  • 4206 stemmen

Dat is een groothandel. Dat betekent dus dat je een bedrijf moet hebben om daar te kunnen bestellen.

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Nee, ik heb daarover een mailtje gestuurd. Als je aan minstens 65€ besteld dan is het al goed. Ik krijg daarom ook altijd nieuwe berichten binnen met aanbiedingen enz.

mister blonde

• 12264 berichten
  • 5182 stemmen

Het aanbod valt tegen en de prijs eigenlijk ook. Als je de btw erbij optelt, zijn het vrij standaard prijzen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.