- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Tweedehandsdvd.nl
Tweedehandsdvd.nl

mister blonde
-
- 12253 berichten
- 5170 stemmen
Iemand hier ervaringen mee? Ziet er louche uit, maar zijn wel erg goedkoop.

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
€4,- verzendkosten en alleen binnen NL? Aardig prijzig.

mister blonde
-
- 12253 berichten
- 5170 stemmen
Zeker. Maar als je meerdere dvd's bestelt, heb je dat er snel uit. Ze zijn namelijk echt een stuk goedkoper en ze hebben een aantal titels die ik voor die prijs wel graag wil hebben. Twijfel alleen sterk aan de betrouwbaarheid.

mister blonde
-
- 12253 berichten
- 5170 stemmen
Anders dan wat er onder het tabje verzendkosten staat, blijkt het drie euro ongeacht te zijn. Ook vaag.

mister blonde
-
- 12253 berichten
- 5170 stemmen
En als je dan weer doorklikt toch weer niet; ik ga het niet wagen.

GinolaEHV
-
- 2126 berichten
- 2490 stemmen
Ziet er op het eerste gezicht aantrekkelijk uit... maar echt veel boeiende dvd's hebben ze niet.
En als je dan maar 1 of 2 dvd's wilt hebben, dan zijn die 4 euro aan verzendkosten best hoog.
Verder geen idee of 't betrouwbaar is.

ajax321
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
prima webshop hoor
heb er al meerdere keren wat gekocht.
1 dvd ontvangen die het niet goed deed, terug gestuurd dvd plus verzenkosten vergoed gekregen.
4 euro is niet duur ze versturen het namelijk aangetekent
daarbij heb ik pas aan een vriend 1 dvd verstuurd via postkantoor, kosten envelope met plastic bubbels 50ct en 1,76 verzendkosten..
Aangetekent kost volgens mij meer dan 8 euro
wat ik alleen jammer vind is dat ze weinig kinder dvd's hebben

Japie Krekel
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Zojuist een eerste bestelling ontvangen van tweedehandsdvd.nl. Deze is nog niet compleet.
Ook de volgende dag nog niet bezorgd. Ik heb nu de helft ontvangen terwijl volgens de orderstatus alles is verzonden.
Verzending is per gewone post in bubbelenveloppe voor gewoon verzendtarief.
Helaas bevatten alle dvd's krassen waarvan enkele zelfs erg bekrast waren. Terwijl ze op hun site toch zeggen dat ze alles op krassen controleren. Daar lijkt het dus niet op. Van de 4 ontvangen dvd's bleken 2 het er niet goed te doen. Op één dvd zat ook een sticker van een videotheek.
Ik heb een mail gestuurd via hun website maar daar heb ik na 2 dagen nog geen antwoord op gekregen.
De prijzen zijn laag maar verwacht dan ook niet veel. Ik bestel hier niet meer.
Ik ben benieuwd hoe de rest er uit zal zien en nu ben ik benieuwd of ze dit net zo netjes afhandelen als anderen in dit forum zeggen. Ik zal de voortgang en afhandeling hier later vermelden.

Japie Krekel
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zou nog terug komen op mijn bestelling bij tweedehandsdvd.nl
Ik heb uiteindelijk alle 9 bestelde dvd's ontvangen. 4 kwamen er wel laat doordat de verpakking stuk was geraakt. Een pakket van 4 dvd's gaat eigenlijk net niet goed door de brievenbus. Alle dvd's zijn per gewone post in een bubbelenveloppe verzonden.
Helaas bleken uiteindelijk all 9 dvd's erg veel krassen te bevatten en waren er zelfs 4 dvd's die niet goed af te spelen waren. Het eerste antwoord van tweedehandsdvd liet even op zich wachten. Ik mocht de defecte dvd's terug sturen. Dat heb ik gedaan in de zelfde enveloppe als waar ik ze in ontvangen had met retour afzender op de enveloppe. Tweedehandsdvd zegt deze nooit retour te hebben ontvangen en ik heb dan ook geen geld terug gekregen.
Ik heb ze natuurlijk ook gezegd dat ik het slecht vind dat alle 9 dvd's er zo slecht uit zien. Maar daar gaan ze in hun antwoord niet op in. Ze blijven kort en zakelijk maar lijken verder niet onder de indruk dat ze eigenlijk slechte kwaliteit leveren.
Misschien heeft dat te maken met de mentaliteit van de mensen in Rheezerveen.
Ze gaven voor de andere 2 defecte dvd's nog wel aan dat ik deze verzekerd mocht terug sturen en dat ze dan die kosten ook zouden vergoeden. Misschien mijn fout maar ik heb geen vertrouwen in deze zaak meer dus heb dat maar gelaten.

Mochizuki Rokuro
-
- 18911 berichten
- 13924 stemmen
Misschien heeft dat te maken met de mentaliteit van de mensen in Rheezerveen.

Zullen dezelfde lui zijn als achter tweedehandsmuziek.nl denk ik. Alleen via de mail contact mee gehad bij het overnemen van een deel van een CD-boedel. Nogal horkerig en weinig meedenkende correspondentie mee gevoerd. Geen zin om zaken mee te doen.
Jammer van je ervaringen, maar goed dat je die deelt.

Raymondddd
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Website is inmiddels van eigenaar verandert. Oude voorraad (ex-rental DVD's) zijn de deur uit gedaan en een volledig nieuwe voorraad is opgebouwd.
We behandelen mails binnen 24 uur en de kosten voor het verzenden is ook herzien.
De koopprocedure is verbeterd en er wordt gebruik gemaakt van een beveiligde betaalomgeving.

berrie1962
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
ziet er goed uit kijken of ik er paar kan vinden

R0b3rT
-
- 35 berichten
- 0 stemmen
Zeer slechte ervaring met dit zaakje in het verleden, ik geloof er niet meer in.
Voor een enkele euro verschil neem ik het risico niet meer.