menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / OMG-Entertainment.nl

zoeken in:
Lui (crew)
Iemand die ervaring heeft met deze winkel?

Yep, geweldige winkel. Al verschillende dingen bestelt en allemaal mooi en in geweldige staat binnengekregen. Aanrader!

Ja ik heb ook al bij ze besteld.
Aantal leuke aanbiedingen (opelijk wisselen ze een beetje per maand).
Redelijke prijzen en snel de DVD's binnen gekregen.

Alleen waar OMG nu voor staat? (Otto, Maarten, Gerrit????)

Oh my God.

Super service snel in huis en vriendelijk personeel!
Aanrader!

Lui (crew)
Het is inderdaad een goede winkel. Ik heb er zelf al enkele dvd's besteld en veel is op voorraad + er is een goed aanbod. Als dit niet zo is, heb je ze alsnog redelijk snel in huis.
Alles komt in goede staat binnen.

as
Filmpie over o.a OMG die ik heb gemaakt voor dagblad van het noorden:

http://www.dvhn.nl/nieuws/dvhn-video/article5247042.ece

15/07 besteld, 19/07 verzonden, 20/07 ontvangen Ik ben zeer tevreden!

Nu toch al meerdere malen wat bij deze site besteld en de levering is goed en snel (als het artikel op voorraad is).

kappeuter (crew)
Fernando Di Leo Crime Collection 4 DVD boxset - €14,99 : OMG Entertainment, Horror, Cult, Sci-Fi en meer! - DVD, Blu-Ray, Soundtracks, T-Shirts, Magazines - omg-entertainment.nl

1 x Fernando Di Leo Crime Collection 4 DVD boxset = €14,99
------------------------------------------------------
Sub-Totaal: €14,99
TNT Post -standaard- (Verzenden naar: NL (1 x 258.00 gr)): €2,50

Totaal: €17,49

14 juni besteld, vandaag in huis

wel nogal aan de dure kant vind ik.

De prijzen zijn vaak uitstekend. Zijn nou niet de films die je op iedere hoek van de straat vind..

storm rider of dead space heb ik toch maar voor 5 euro gekocht bij saturn en niet 14 euro, black dynamite voor 4.9 en niet 15 euro

''zijn vaak uitstekend''....vaak . Daarnaast wil er ook nog wel eens een groot verschil in uitgave zitten.

kos
kappeuter schreef:
Fernando Di Leo Crime Collection 4 DVD boxset - €14,99 : OMG Entertainment, Horror, Cult, Sci-Fi en meer! - DVD, Blu-Ray, Soundtracks, T-Shirts, Magazines - omg-entertainment.nl

1 x Fernando Di Leo Crime Collection 4 DVD boxset = €14,99
------------------------------------------------------
Sub-Totaal: €14,99
TNT Post -standaard- (Verzenden naar: NL (1 x 258.00 gr)): €2,50

Totaal: €17,49

14 juni besteld, vandaag in huis

Ik ook . Niks mis mee. Al heb ik de schijfjes zelf nog niet gecheckt.

kappeuter schreef:
Di Leo Crime Collection 4 DVD

Zie het nu pas, maar goede tip man!! Thx. Was ik al naar op zoek.

jeroentjuhhhhh schreef:
De prijzen zijn vaak uitstekend. Zijn nou niet de films die je op iedere hoek van de straat vind..

Vind ze over het algemeen vrij duur, hoor. Veel titels zijn inderdaad slecht verkrijgbaar, dus daar hoor je me niet over (hoewel ze dan nog niet echt goedkoop zijn). Veel titels zijn echt wel goedkoper te vinden. M.u.v. die box van Di Leo.

(hoewel ze dan nog niet echt goedkoop zijn)
Graag of niet.. is het dan.

Dat snap ik. Voor de liefhebber is die site best een uitkomst. Op zich val ik daar wel onder, maar er zijn zo veel goede/interessante films in de wereld. Voor mij hoeft het dan al niet meer. Beetje goed speuren en/of hopen dat ie een keer ergens goedkoper komt. Bovendien vraag ik me af hoe exclusief die titels nu eigenlijk zijn. Verder mis ik veel titels als ik bij een aantal regisseurs kijk.

Als ze het ook op Amazon.com of Play.com niet hebben, moet het nog wel te vinden zijn op Italiaanse, Duitse of anderstalige sites. Ik denk dat er weinig films op de site staan die helemaal nergens anders te krijgen zijn.

Het aanbod zou inderdaad een stuk groter mogen, mis ook een hoop. Dat laatste sowieso niet, maar er zijn genoeg mensen die liever niet importeren. Zelf val ik daar niet onder, bestel dan ook niet zo vaak op OMG

Ik heb wel veel beperkingen zonder CC, heb je misschien wat goede Duitse of Italiaanse sites die via paypal werken? De meeste Engelse ken ik onderhand wel.

Zonder credit card wordt het inderdaad wel een stuk lastiger, maar waarom niet een aanvragen? Dat geld heb je er heel snel weer uit. Ik kan bijvoorbeeld echt niet zonder Play.com. Gezien jouw smaak kan jij niet zonder CC.

Ik moet er eens werk van gaan maken ja Zal op den duur wel veel schelen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:42 uur

geplaatst: vandaag om 03:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.