Oddworld

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
De winkel oddworld in Aarschot (Be) verkoopt ook goed filmmateriaal en leuke dvd's (ik heb er Maniac , Madman en My bloody Valentine, Troll 1 en 2 bestelt en andere....), films die toch wel moeilijk te vinden zijn in België en Nederland.
Ook Mrs. Voorhees haar actiefiguur bestelt voor weinig geld, een aanrader deze winkel.
Iemand daar ook ooit iets bestelt en goede ervaringen mee?

Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Geinige naam voor een (cult)zaak. Hebben ze geen site?

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ze hebben zeker een site. Ikzelf bestel er ook nu en dan wel iets (via die site dan) waarmee je zeer makkelijk kan betalen met online banking enzo. Inderdaad een prima winkel voor moeilijk te vinden items. Tof concept.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Jep, ooit besteld. Hebben wel een ruim aanbod, maar verschrikkelijk duur.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
By the way, als je horrorfilms bestelt moet je wel uitkijken of ze niet geknipt zijn. Oddworld werkt namelijk veel met UK-import en UK-versies zijn vaak cut dacht ik.

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Valt erg goed mee toch? Hangt er ook een beetje vanaf wat je precies wil, maar de meeste filmpjes staan normaal tot goedkoop (vanaf 1,99) geprijsd.
Inderdaad. Maar dat is iets waar je bij de meeste sites wel voor moet uitkijken (geldt niet alleen voor horrorfilms trouwens).

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Maar dat is iets waar je bij de meeste sites wel voor moet uitkijken (geldt niet alleen voor horrorfilms trouwens).
Klopt, maar als ik me goed herinner krijg je bij Oddworld niet altijd de nodige info over welke versie het precies gaat. Ook is een plaatje van de cover niet altijd beschikbaar, wat ik persoonlijk wel een groot gemis vind. Moet er wel bij zeggen dat het al enkele jaren geleden is dat ik er besteld heb, dus misschien is het inmiddels al veranderd.

djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Denk het wel. Kom zelden een missend plaatje tegen moet ik zeggen. Ik ben er in elk geval zeer tevreden over.
Ook interessant: 4,90 verzendkosten, ongeacht het aantal DVD's.

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Des te beter, dan moet ik binnenkort misschien toch nog eens een kijkje nemen .

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
Inderdaad in het algemeen duur, maar dan nu zeker ervan profiteren zoals ik want nu zijn vele dingen aan stuntprijzen. Heb de originele versie van the texas chainsaw massacre voor 2,99€ besteld, ik zie dat hij inmiddels uitverkocht is

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
Denk het wel. Kom zelden een missend plaatje tegen moet ik zeggen. Ik ben er in elk geval zeer tevreden over.
Ook interessant: 4,90 verzendkosten, ongeacht het aantal DVD's.
Yep dat is erg interessant. Heb voor een aparte verzending gekozen, zo een 7 € betaal ik en dan komt het pakje aangetekend aan (moet je via mail vragen). Voor sommige items moet je wel 8 tot 12 weken wachten, want ik toch wel een beetje lang vind, maar ja dat is dan het enige minpuntje.
De zaak in aarschot is eigenlijk al een tijdje dicht, dus alleen via internet te bestellen.

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
Vorige week dinsdag dus eindelijk mijn dvd's binnengekregen (besteld op 28 juli).
Dvd's mooi en verzorgd thuis gekregen, maar de wachttijd van 12 weken is toch echt niet te doen hoor en ik ben niet een ongeduldig iemand.
Wat dan wel weer goed is, is de service. Als je een mailtje stuurt, krijg je wel meteen antwoord.

Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Vorige week dinsdag dus eindelijk mijn dvd's binnengekregen (besteld op 28 juli).
Dvd's mooi en verzorgd thuis gekregen, maar de wachttijd van 12 weken is toch echt niet te doen hoor en ik ben niet een ongeduldig iemand.
Wat dan wel weer goed is, is de service. Als je een mailtje stuurt, krijg je wel meteen antwoord.

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
Kan ik begrijpen dan, zelfs ik kreeg het op mijn heupen. Wel een goede site om Kerstfilms te bestellen nu. Als je ze nu besteld, dan krijg je ze rond Kerstmis

klute89
-
- 3650 berichten
- 0 stemmen
Wel een goede site om Kerstfilms te bestellen nu. Als je ze nu besteld, dan krijg je ze rond Kerstmis
Hehe

Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Absoluut NIET mee eens!
Ik heb eindelijk een goedkope winkel gevonden die oorlogsfilms aanbieden, die in Nederland niet verkrijgbaar zijn!
Kan iemand voor mij bestellen? Ik betaal vooraf!
En hebben jullie goede ervaringen met de winkel?
Ik zie veel (oorlogs) films voorbij komen waar ik al tijden naar op zoek ben! Of ze zijn in Nederland gewoon weg te duur.
B.v: Merry Christmas is bij Oddworld = €5,-
Hier zie ik ze soms voorbij komen voor €17,- !!
PS: Verzenden ze naar België? Dan kan ik zelf wel bestellen als mensen goede ervaringen hebben met de winkel.

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
Absoluut NIET mee eens!
Ik heb eindelijk een goedkope winkel gevonden die oorlogsfilms aanbieden, die in Nederland niet verkrijgbaar zijn!
Kan iemand voor mij bestellen? Ik betaal vooraf!
En hebben jullie goede ervaringen met de winkel?
Ik zie veel (oorlogs) films voorbij komen waar ik al tijden naar op zoek ben! Of ze zijn in Nederland gewoon weg te duur.
B.v: Merry Christmas is bij Oddworld = €5,-
Hier zie ik ze soms voorbij komen voor €17,- !!
PS: Verzenden ze naar België? Dan kan ik zelf wel bestellen als mensen goede ervaringen hebben met de winkel.
Oddworld ligt in België (in Aarschot - Vlaams Brabant), ze leveren thuis af. Je kan niet iets in de winkel gaan afhalen. Ervaringen zijn goed, goede en vriendelijke service, maar de wachttijd varieert van 8 tot 12 weken. Hangt er vanaf welke films je wilt bestellen. De wachttijd is hun grootste minpunt, maar als je goed kan wachten zie ik geen enkel probleem om te bestellen bij oddworld, want de rest zit goed.

Friday the 13 th
-
- 2535 berichten
- 1907 stemmen
Even vermelden dat ik onlangs opmerkte dat The texas Chainsaw Massacre niet bij mijn pakketje zat, terwijl ik hem toch besteld heb. Deze was immers in promotie voor 1,99 €
Ik teruggestuurd naar Oddworld om te melden dat deze er niet bij zat en of deze achteraf nog opgestuurd wordt. Ik kreeg als antwoord dat ze deze niet meer in stock hadden, maar als ik 1 euro bijgeef dat ze deze herbestellen en nadien opsturen.
Het is me helemaal niet om het geld te doen, integendeel wat is nu nog 1 €. Maar heb op dit pakket 3,5 maand moeten wachten wat betekend dat ik deze bestelling begin juli heb gedaan toen de promotie van 1,99 euro pas van start was gegaan (summersales).
Ik heb er niet meer op geantwoord, maar zal nooit nog iets bestellen bij oddworld.

PascalvE
-
- 308 berichten
- 22 stemmen
Even vermelden dat ik onlangs opmerkte dat The texas Chainsaw Massacre niet bij mijn pakketje zat, terwijl ik hem toch besteld heb. Deze was immers in promotie voor 1,99 €
Ik teruggestuurd naar Oddworld om te melden dat deze er niet bij zat en of deze achteraf nog opgestuurd wordt. Ik kreeg als antwoord dat ze deze niet meer in stock hadden, maar als ik 1 euro bijgeef dat ze deze herbestellen en nadien opsturen.
Het is me helemaal niet om het geld te doen, integendeel wat is nu nog 1 €. Maar heb op dit pakket 3,5 maand moeten wachten wat betekend dat ik deze bestelling begin juli heb gedaan toen de promotie van 1,99 euro pas van start was gegaan (summersales).
Ik heb er niet meer op geantwoord, maar zal nooit nog iets bestellen bij oddworld.
It's an odd world...
Klinkt zuur inderdaad, ik haat lange wachttijden en slechte communicatie.