• 12.221 nieuwsartikelen
  • 165.660 films
  • 10.693 series
  • 30.874 seizoenen
  • 623.212 acteurs
  • 194.921 gebruikers
  • 9.098.452 stemmen

dvd.it

zoeken in:

Bombong

• 480 berichten
  • 2704 stemmen

Heeft iemand ervaring met bestellingen via de Italiaanse webwinkel www.dvd.it ?

Atom-Ant

• 19 berichten
  • 93 stemmen

Hoi Bombong,

ik heb er vaker wat besteld. Op zich niets mis mee. Hou er alleen rekening mee dat

1) het totaalbedrag incl. verz. kosten gelijk van je cc wordt afgeschreven bij het plaatsen van de order, ook al is deze dus nog niet compleet/verzendklaar. Eventuele aanpassingen aan je order kun je dus beter niet doen

2) Veel dvd's die ze normaal binnen 5 dagen voorradig zouden moeten hebben doen er doorgaans wat langer over.

Bij het betalen met cc kun je overigens kiezen uit verschillende bedrijven voor verzendingen dus dat is wel mooi. Ze verschillen een paar euro maar je kunt dus zelf kiezen wat je liever hebt, ups, dhl, fedex, etc.

Verder wel een serieus bedrijf. Bovendien hebben ze een chatfuntie om live met een medewerker te spreken als je vragen hebt of ergens niet uit komt! Ze zullen ook wel in het Engels kunnen chatten denk ik al heb ik het niet geprobeerd omdat ik Italiaans kan.

Heb er zelf momenteel nog twee orders lopen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.