menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Antwerpen

zoeken in:
Nou ben ik afgelopen week al geweest, dus wat dat betreft heeft het niet zoveel zin, maar ondanks veel gezoek, heb ik in heel Antwerpen (nou ja, het centrum dan) geen enkele fatsoenlijke dvd-winkel kunnen vinden. Heb ik nou iets gemist of niet?

- Mediamarkt (Keyserlei)
- Fnac (Groenplaats)
- Free record shop (Wapper)
- Bilbo (Oude Korenmarkt)
Allemaal in het centrum van Antwerpen!

Bilbo is niet echt de moeite waard, veel te duur en een beperkt aanbod.

Saturn op de Meir. Bijna een heel verdiep vol met dvd's.

Forbidden City. Klein obscuur winkeltje met een hoop onbekende horrorfilms. Erg duur, maar uniek aanbod.

Waar ?

Jezuïetenstraat. Zijstraatje van de Melkmarkt (achter de Groenplaats).

Is het normaal dat de ingang half is dichtgegroeid met struikgewas?

Jep, is van zo lang ik daar kom altijd zo geweest Maar Alwin (de eigenaar) heeft er ondertussen de brui aan gegeven. Momenteel is hij fulltime bezig met het maken van horrorfilms als ik me niet vergis.

Op de Meir (en zijn verlenging = Keyserlei?) zijn er toch wel wat: Mediamarkt, Saturn (Feestzaal), Fnac (Grand Bazar Shopping Center) en Boekenvoordeel, over de rest heb ik geen weet.

Geen dvd-winkels in Antwerpen?
Ik ga dikwijls juist speciaal naar daar ervoor.
Vooral dan voor mediamarkt & saturn.

IcU
Jammer dat er geen speciale dvd winkels in Antwerpen te vinden zijn. Ik ga volgende week een dagje shoppen daar. Iemand tips voor film gerelateerde winkels (denk aan (klassieke) film poster e.d.) Of is daar niets van te vinden in Antwerpen..?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:20 uur

geplaatst: vandaag om 23:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.