• 13.678 nieuwsartikelen
  • 171.385 films
  • 11.359 series
  • 32.310 seizoenen
  • 633.692 acteurs
  • 197.060 gebruikers
  • 9.218.609 stemmen

Waar kan je klassieke/oude films kopen?

zoeken in:

matthijs_013

• 3629 berichten
  • 5507 stemmen

Hoi,

ik zoek goede winkels waar er een redelijk grote keuze is aan klassieke films (tot de jaren '60). Oftewel, waar heeft u de beste ervaringen gehad met het kopen van klassieke films? Geen internetwinkels trouwens. Oja, graag nog even de plaats vermelden.

mvg

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Silverscreen, een winkeltje in de Haarlemmerstraat 94 te Amsterdam, klik hier voor de locatie. Ligt in hartje Centrum van Amsterdam. Ik koop daar regelmatig mijn klassiekers.

Superwinkel, staat vol met oude artikelen over films, oude filmposters, honderden (!) oude filmfoto's van acteurs en actrices staan in die winkel opgeslagen. De man die daar werkt is erg aardig en heeft werkelijk meer van films dan dit hele forum bij elkaar

Het is een echte speciaalzaak, maar let wel op, sommige(!) klassiekers zijn wel online goedkoper te krijgen, soms kan het verschil zelfs oplopen tot een tientje.....

salvatore

• 1936 berichten
  • 3171 stemmen

Van Leest heeft een arthouse collectie. Als ik jou was zou ik daar een kijkje doornemen

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

salvatore schreef:

Van Leest heeft een arthouse collectie. Als ik jou was zou ik daar een kijkje doornemen

Ook een aanrader, maar ik vind het aanbod niet heel erg groot eerlijk gezegd. Hangt er ook sterk vanaf welke Van Leest winkel men bezoekt dat wel.

Dutchfan

• 1565 berichten
  • 745 stemmen

Je moet naar fame in de kalverstraat in Amsterdam.

Vrij goedkope boxen met klassiekers.

Heb net een 6-dvd-box van Mae West gekocht en een 6-DVD-box van Barbara Stanwyck.

6dvd's kosten 19,95.

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Bij media markt hebben ze wel vaak veel klassiekers. En Aad's platenzaak in tilburg.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.