• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

HMV

zoeken in:

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

HMV

Deze stond er nog helemaal niet bij. Goede service en veel zeldzame titels voor goede prijzen. enige nadeel is de 2 pond verzendkosten die ze per artikel rekenen. Maar zelfs dan nog vaak erg voordelig.

Supersnel met verzending, meestal binnen 3 dagen binnen.

Meer mensen ervaring met deze winkel ?

matthijs_013

• 3624 berichten
  • 4938 stemmen

Ik ben twee keer in Londen geweest en heb allebei de keren uren doorgebracht. Geweldige winkel! Echt enorm ook.

winkelblah

• 49 berichten
  • 0 stemmen

Ben afgelopen weekend in Londen geweest, bij de HMV nog enkele ontbrekende titels uit de Ghibli collectie gehaald. Inderdaad een enorm aanbod, al vind ik de prijzen wel variëren.

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Mooie winkel ja. Ben daar ook geweest in Londen. Niet echt duur vond ik (leuke aanbiedingen in ieder geval).

Ik wist geen eens dat er een internet-versie van was.

Don MN

• 3120 berichten
  • 1562 stemmen

Echt een mooie en voordelige winkel, zeker nu de pond nog vrij laag staat.

Ik heb voor minder dan 40 euro (omgerekend) 9 films aangeschaft:

- Casablanca (5 pond)

- Amadeus (5 pond)

- The Longest Day (5 pond)

- Get Carter (M. Caine) (6 pond)

- Fistful of Dollars/For a Few Dollars More/Good, Bad & Ugly/ Hang 'Em High (Eastwood box 10 pond)

- Badlands (M. Sheen) (3 pond)

Diverse goede titels voor lage prijzen. Zou je per toeval deze vakantie in Londen geraken, zeker even langsgaan. Ik raakte niet uitgekeken.

Dogie Hogan

• 13380 berichten
  • 788 stemmen

Trieste ontwikkeling, zeker met wat er recent met Play.com is gebeurd; zie ook: BBC News - HMV to close 60 stores as sales and shares slump - bbc.co.uk.

De vele aanbiedingen zijn momenteel nu wel zeer aantrekkelijk geprijsd.

starbright boy (moderator films)

• 20980 berichten
  • 4198 stemmen

Als ze op de rand van een faillissement zitten zou ik er nooit vooruitbetalen (ook geen betaling van je creditcard laten inhouden voor je bestelde het echt heb). Als ze echt failliet gaan kun je fluiten naar je geld.

Dogie Hogan

• 13380 berichten
  • 788 stemmen

starbright boy schreef:

Als ze op de rand van een faillissement zitten zou ik er nooit vooruitbetalen (ook geen betaling van je creditcard laten inhouden voor je bestelde het echt heb). Als ze echt failliet gaan kun je fluiten naar je geld.

Dit geeft HMV site nu aan:

(afbeelding)

starbright boy (moderator films)

• 20980 berichten
  • 4198 stemmen

Dan zijn ze nu dus echt failliet. Into Administration is juridisch net een beetje anders maar daarmee te vergelijken.

Dogie Hogan

• 13380 berichten
  • 788 stemmen

Gelukkig niet op hun recente, zeer aantrekkelijke aanbiedingen ingegaan.

Quentin

• 10172 berichten
  • 8302 stemmen

Wederom "into administration", inclusief de geweldige Fopp winkels: Mythische muziekketen HMV kapseist (opnieuw) | De Tijd

Quentin

• 10172 berichten
  • 8302 stemmen

Was afgelopen weekend bij HMV en Fopp in Londen en de rekken begonnen al leeg te raken, sinds december werden er geen nieuwe titels meer geleverd vanwege het faillissement.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.