- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Het online shopping topic
Het online shopping topic
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Het makkelijkste is om ze bij een FRS ter plaatse op te halen. Je krijgt dan automatisch een e-mailtje wanneer de DVD's aangekomen zijn en je betaalt geen vrachtkosten.
MFEO
-
- 682 berichten
- 38 stemmen
Op http://www.ebay.nl heb je ook veel koopjes op DVD en VHS.
Is vaak wel de moeite maard om daar rond te snuffelen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het makkelijkste is om ze bij een FRS ter plaatse op te halen. Je krijgt dan automatisch een e-mailtje wanneer de DVD's aangekomen zijn en je betaalt geen vrachtkosten.
Dat is interessant zeg, zouden ze die diensten in België ook leveren? Ik woon op 5 minuutjes van een FRS...
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
moet je even op de site van freerecordshop kijken. Daar zal het vast wel staan.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
moet je even op de site van freerecordshop kijken. Daar zal het vast wel staan.
Thanks...
2high4words
-
- 63 berichten
- 93 stemmen
Weet iemand waar k de volgende dvds kan bestellen ZONDER met een creditcard te moeten betalen.
- Friday (ice cube)
- after next friday
- boyz in the hood
iedereen alvast bedankt die me kan helpen
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Kun je de dvd's ter plaatse ophalen (bij vestiging van je keuze)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor Nederlanders is het zeer interessant bij:
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nou, Assortiment is vrij beroerd en in vrijwel alle gevallen is Play een aantal euro's goedkoper.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
is Play een aantal euro's goedkoper.
Waar kan ik Play ergens vinden???
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ze hebben ook regio 1 dvd's op www.playusa.com
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Snel even gekeken.
Inderdaad een prachtige site, maar dan moet je wel de Nederlandstalige onderschriften missen...
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
(...) maar dan moet je wel de Nederlandstalige onderschriften missen
Dat wisselt. Heel veel DVD's bij Play hebben wel Nederlandse subs. Gewoon even goed kijken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als je in een keer veel bij Play bestelt, heb je dan ook die problemen met de douane? Dat je daarna weer een heffing aan je broek hebt hangen?
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Nee, want Play is zo slim alles los te verpakken en te versturen. Past het tevens altijd in de brievenbus.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat wisselt. Heel veel DVD's bij Play hebben wel Nederlandse subs. Gewoon even goed kijken.
Thanks...
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Over goederen uit EU-landen hoeft geen invoerheffing betaalt te worden...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Play (gevestigd op het eiland Jersey) valt buiten de EU, maar de duane doet er blijkbaar inderdaad niet moeilijk over
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
heh, nou ja...
houden zo.
je kunt trouwens kenbaar maken aan de shop of ze een bepaalde waarde [wel of niet] plaatsen op het pakketje.
ik verwacht een r1 hitchcock boxset met een customs-stempel met $20 erop.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik merkte deze week dat mijn Play pakketje voor het eerst per post werd verzonden. Normaliter ontving ik ze via een postorder pakketservice. Ben de naam even kwijt.
Wellicht is dit nieuw beleid. Er stond een port betaald stempel op.
blabla
-
- 2070 berichten
- 5243 stemmen
Ik merkte deze week dat mijn Play pakketje voor het eerst per post werd verzonden. Normaliter ontving ik ze via een postorder pakketservice. Ben de naam even kwijt.
Same here, heb de afgelopen week er drie via TPG gekregen.
Naam was Selectvracht (in Leiden in ieder geval).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Play (gevestigd op het eiland Jersey) valt buiten de EU, maar de duane doet er blijkbaar inderdaad niet moeilijk over
Ik denk dat België helemaal niet op de landkaart staat, want ze leveren hier niet. Ze bestellen in bijna gans Europa maar ja, waar ligt België??? Triest zeg... 
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
wat ik gehoord heb van landgenoten van je, ligt het aan de Belgische douane dat er in Belgie niet geleverd wordt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
wat ik gehoord heb van landgenoten van je, ligt het aan de Belgische douane dat er in Belgie niet geleverd wordt.
Ik kan het geloven. De grote boeven laten ze door en de kleine man kan voor hen de pot op...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik merkte deze week dat mijn Play pakketje voor het eerst per post werd verzonden.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
hier ook altijd via selektvracht...nu dus via de TPG?
geen goede zaak 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5243 stemmen
geen goede zaak 
Hoezo ?
TPG heeft in heel mijn online bestel verleden pas 1 of 2 keer een pakje laten verdwijnen, bij Selektvracht is dat al een keer of 5 gelukt.
Ik bestel veel, overal en nergens vandaan, dus krijg ongeveer even veel via TPG als Selektvracht.
En een prettige bijkomstigheid bij TPG is, dat als ik een keer iets heb dat niet door de brievenbus kan, ik het gewoon de volgende dag (of later) kan ophalen op het postkantoor, bij Selektvracht moet ik zorgen dat ik of iemand anders de volgende dag thuis is.