• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.066 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.278 stemmen

Het online shopping topic

zoeken in:

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

nou...hoe leg ik dat netjes uit zonder m'n baan kwijt te raken...

snap je wat ik bedoel?

blabla

• 2070 berichten
  • 5243 stemmen

yup, say no more.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

kappeuter schreef:

Ik merkte deze week dat mijn Play pakketje voor het eerst per post werd verzonden.

Maar voor de rest geniet je net zo van je Coldplay DVD als ik?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Haha ja! Merk wel dat mijn luidsprekers aan vervanging toe zijn.

manic

• 474 berichten
  • 1375 stemmen

wacht eens...dat is raar.. ik herinner me dat de distributie wel via België gaat voor play... balen voor Speedy...

bij mij komt het nu ook via de tpg. Voorheen belde een beste man (kennelijk van selektvracht) nog wel eens aan, omdat dat sneller was, dan al die pakjes in de bus stoppen

(sommige vrienden hebben geen creditcard)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

manic schreef:

wacht eens...dat is raar.. ik herinner me dat de distributie wel via België gaat voor play... balen voor Speedy...

of de BALLEN voor Speedy

Ik zal ze ergens moeten onderscheppen. Als de gemaskerde muis of zo...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

EmDee schreef:

Maar voor de rest geniet je net zo van je Coldplay DVD als ik?

ik had per ongeluk de simpelste versie van Coldplay gekocht, bovendien regio 1 (muziek dvd's kijk ik graag op de r2 speler van m'n ouders)

dus nog maar een keer besteld, nu de superduper r2 versie

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

De extra zit 'm geloof ik enkel in een bijgevoegde cd van het live concert. Ach, wel handig voor de discman.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Die CD zit volgens mij ook in de gewone versie.

Ik weet eigenlijk niet precies wat het verschil precies is.

maar ja, t is weer kippenvel voor de buis:

Come on yeah, oh oh yeah...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

in ieder geval de verpakking, maar ik meen iets gelezen te hebben over andere extra's...

manic

• 474 berichten
  • 1375 stemmen

de multiangle feature (spelen met camerastandpunten) zit en de documentaire staat niet op de 9,99 pond versie (niet in NL gezien) om daar nou meteen 8 pond meer voor te betalen... 't gaat toch vooral om het optreden, niet?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Speciaal voor de Belgen onder jullie (en de Nederlanders die niet te ver van de grens wonen: bij de Standaard Boekhandel (samen met Dag Allemaal & VTM) is er nu tweewekelijks een filmklassieker te koop aan de prijs van € 9,95. Vandaag is er als eerste de dubbel-DVD Lawrence of Arabia (+ de docu's: 'The Making Of' (62 min), 'Wind Zand en Sterren, het maken van een klassieker', 'Een gesprek met Steven Spielberg', 'New York Premiere', ' Lawrence, The Marketing Campagnes', 'Op zoek naar Lawrence', 'Het casten van de kamelen', en 'Romantiek In Arabië.

Ook nog impressies van de set, web link, DVD-rom 'de archieven van Arabië', foto's en tekst bij elk chapter, filmografieën van cast en crew én de biosooptrailer. Dit alles samen met een 12-blz tellend A4-formaat boekje met foto's en artikels over de film.

Verschijnen verder nog: 9/12: A Few Good Men, 23/12: Das Boot, 6/1: The Bridge on the River Kwai, 20/1: Gandhi, 3/2: Kramer vs. Kramer, 17/2: Tootsie, 2/3: Philadelphia, 16/3: Dracula, 30/3: Silverado en last but not least op 13/4: Taxi Driver. Allen voor € 9,95 het stuk...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Het casten van de kamelen

Alleen daarom zou ik de dvd al kopen.!

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Heey Speedy23, even een vraagje.

Die van Das Boot is dat de Director's Cut op VHS/DVD of is het de originele versie van 2,5 uur?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dat weet ik pas als ik hem in handen heb jong, niet eerder. Maar als ze allemaal zijn zoals Lawrence of Arabia, ziet het er zeeeeer interessant uit...

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Ik heb thuis een 2e hands VHS van de originele versie van Das Boot (in Nederlands vertaald). Daarvan is de kwaliteit zo slecht (is door die gast meer dan 20 keer bekeken) dat ik hem nog beter op RealPlayer kan kijken.

Maar als het de originele versie is (kans is klein, want die is heel zeldzaam), kunt u mij het dan alstublieft laten weten, Speedy?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Maar als het de originele versie is (kans is klein, want die is heel zeldzaam), kunt u mij het dan alstublieft laten weten, Speedy?

Niet vergeten dat het een DVD is U-96, en ja hoor ik zal u zeker informeren over het wat en het hoe van Das Boot. Maar dat is pas op 23/12 (lijkt mij een leuk kerstcadeau)...

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Als 23/12 de datum van uitkomst is, dan zou het misschien een nieuw speeltje kunnen zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Neen, zeker niet, want het zijn gewoon elf DVD's die om de twee weken op dinsdag te verkrijgen zijn. De actie loop trouwens tot in april...

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

speedy23 schreef:

Neen, zeker niet, want het zijn gewoon elf DVD's die om de twee weken op dinsdag te verkrijgen zijn. De actie loop trouwens tot in april...

fred_madison

• 59 berichten
  • 1583 stemmen

Heeft er al iemand DVD's besteld via www.101cd.com?

Zo ja, lukt dat een beetje? geen extra kosten?

geen lange wachttijden?

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb vandaag een DVD besteld bij CD Nederland [www.cdned.nl], maar die site geeft bar wenig info. Je moet vooraf betalen middels een overschrijving, dus dat heb ik gelijk gedaan.

Maar er staat vervolgens niets over hoe snel ze uitleveren.

Iemand .

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Ze leveren iig binnen 5 weken, maar het is inderdaad apart dat ze niet even een mailtje sturen binnen hoeveel dagen je Blue Velvet binnen krijgt. Stuur ze anders even een mailtje

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik heb ze alleen eens een mail gestuurd met een vraag en daar kreeg ik keurig binnen 24 uur antwoord op. Maar op www.dvdforum.nl[/url] is ook een topic over deze winkel.

Dionysos

• 852 berichten
  • 0 stemmen

Hmm, daar word ik niet veel wijzer.

De toon van de topicstarter is in ieder geval niet hoopvol .

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Heb ik wat gemist, want waar is die regio 1 afdeling van Play.com gebleven ?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Is tegenwoordig gescheiden:

http://www.playusa.com

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Thanks.

manic

• 474 berichten
  • 1375 stemmen

tip: Let op in welke valuta je gaat betalen! Soms is de dollar gunstiger dan de pond (of andersom natuurlijk).

gwk.nl

yosemite44

• 1241 berichten
  • 1314 stemmen

niet online maar wel aardige acties: moviestore in heerlen. alle dvds voor 5 euro. was er laat bij maar wel nog notorious, on the waterfront, beauty & the beast SE en all about eve meegepikt. ook nog princess mononoke, manchurian candidate en bergman's the silence in mijn handen gehad

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.