- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Het online shopping topic
Het online shopping topic
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ik heb het iig nog nooit gehad en heb toch ook flinke orders gehad (LotR collector's box en Band of Brothers Box tegelijkertijd)
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik heb n probleem met Play.com Gisteren een bestelling gedaan en vandaag krijg ik een e-mail dat ik een telefoonnummer moet bellen voordat ze verder gaan met mn order.. large orders...
Inderdaad Bellen, Ik kreeg dat mailtje toen ik voor de eerste maal bij Play.com 7 Tarkovsky's bestelde. Vervolgens gebelt. Vervolgens 3 weken gewacht, Niets gekomen, Vervolgens weer gebelt en na 6 weken had ik alles in huis. 
Overigens daarna vele malen films zonder problemen gekregen.
I.c.e Motion
-
- 57 berichten
- 37 stemmen
Misschien doen ze t bij mensen die nog niet zo vaak wat besteld hebben en dan in eens vrij veel bestellen.. maar morgen ga ik eens bellen
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Misschien doen ze t bij mensen die nog niet zo vaak wat besteld hebben en dan in eens vrij veel bestellen.
geniet, maar bestel met mate 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Als je een grote bestelling plaatst in één keer, willen ze idd een extra zekerheid dat het wel de eigenaar van de kaart is die heeft besteld.
Ik moest een keer mijn 3 extra nummers van mijn CC doorgeven.
Het kan ook te maken hebben met de frauduleuze praktijken met CC's die zo'n 2 weken geleden bekend zijn geworden.
I.c.e Motion
-
- 57 berichten
- 37 stemmen
Ik heb gebeld en uitleg gekregen. Het is daar zo dat als je een bestelling boven de 100 pond plaatst ze extra zekerheid willen hebben en dan idd even checken of jij inderdaad de kaarthouder bent. Vriendelijke service daar.
edit: ff mijn fout verbeterd. had Euro ipv van pond getypt
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
de Two Towers collector's box staat nu bij play.com en die ben ik van plan te pre-orderen.
maar...
Bij Road to perdition (toen die nog in pre-order stond) daalde prijs steeds iets (begon als 14.99, werd uiteindelijk 12.99). veranderd je prijs dan mee op je outstanding order list? of betaal je de prijs waarop ie stond toen je um bestelde?
weet iemand dat?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Volgens mij verandert ie niet mee. Ik had laatst de R2 van Once.. America in de wacht staan (inmiddels binnen, kwijl) en zag dat ie een pond gezakt was in prijs. Gecancelled, opnieuw besteld, et voila... goedkoper uit.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
dank 
zet um gewoon in de lijst. check ik in November wel of ie al gezakt is 
een ge pre-orderde DVD kun je toch gewoon cancelen tot ie uit is of niet?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik heb hetzelfde gehad met de Fargo SE dvd. Ook gecanceled en opnieuw besteld.
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
requiem for a dream
graduate
amelie
£5.99 bij play
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
15 dollar 
Heb je 'm niet besteld bij de Nederlandse CD wow site ? http://www2.cd-wow.nl
Alhoewel 'ie daar 16.95 euro kost...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Je zegt t zelf al kapp 
BTW het is precies dezelfde DVD!
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
bij play.. 2 voor 12,99 pond
holy grail 2dvd
amelie
dr. strangelove etc.
clockwork orange voor 7,99
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Bij de Boekenvoordeel:
"Amelie" op DVD voor E 9,99
yosemite44
-
- 1241 berichten
- 1314 stemmen
rear window en vertigo: 7 pond bij splash!
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Weet misschien iemand of er op deze films (van play.com) ned. subs zitten: a clockwork orange en requiem for a dream ?
Het is toch vaak zo, dat er wel ned. subs bij zitten terwijl het niet staat aangegeven op de site?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Requiem for a dream heb ik een paar weken geleden bij Play besteld. Hier zitten GEEN nederlandse subs op. Overigens moet ik zeggen dat de info over de dvd's die bij Play op de site staat tot nu toe bij mij altijd correct is gebleken.
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Ik heb hier en daar gehoord dat die info niet altijd klopt. Bijv. bij Once...America; daar zat gewoon ned. ondertitel bij.
Maar goed, dan koop ik Requiem maar niet...
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Maar goed, dan koop ik Requiem maar niet...
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
Als ik films koop, wil ik er het liefst een ned. sub bij hebben, tenzij het een film is die toch nooit met ned. sub zal verschijnen.
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
een andere aanrader voor een schappelijke prijs(met NL subs bij Play) is dan Jaccob's Ladder!
Noodles
-
- 221 berichten
- 905 stemmen
een andere aanrader voor een schappelijke prijs(met NL subs bij Play) is dan Jaccob's Ladder!
Die heb ik aantal weken geleden al aangeschaft 
Nick Kang
-
- 973 berichten
- 488 stemmen
ik gister bij free record shop 5 dvd's besteld. Alleen ik ben vergeten te kijken wanneer ze nou op mijn deurmat liggen. Heeft iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten op mijn dvd's van free record shop?
Bandit
-
- 607 berichten
- 4020 stemmen
Heeft iemand enig idee hoe lang ik nog moet wachten op mijn dvd's van free record shop?
Mijn bestelling van de film "The Dead Pool" duurde 2 weken bij de FRS.