YesAsia

DVD-T
-
- 15331 berichten
- 2755 stemmen
Thanks! Mijn bestelling is nu zo'n drie week onderweg. We wachten nog even rustig af.

Onderhond
-
- 86953 berichten
- 11556 stemmen
Thanks! Mijn bestelling is nu zo'n drie week onderweg. We wachten nog even rustig af.
Echt onderweg of 3 weken nadat je ze geplaatst hebt? Want het duurt meestal ook nog wel een weekje alvorens ze effectief opgestuurd wordt. Daar krijg je dan normaal nog een aparte mail van.
Moest ze effectief al 3 weken onderweg zijn zou ik toch niet al te lang meer wachten. Ze reageren meestal vriendelijk op een mailtje, al zullen ze volgens mij wel vragen om zeker een speling van 4 weken te laten.

DVD-T
-
- 15331 berichten
- 2755 stemmen
Echt onderweg of 3 weken nadat je ze geplaatst hebt? Want het duurt meestal ook nog wel een weekje alvorens ze effectief opgestuurd wordt. Daar krijg je dan normaal nog een aparte mail van.
Moest ze effectief al 3 weken onderweg zijn zou ik toch niet al te lang meer wachten. Ze reageren meestal vriendelijk op een mailtje, al zullen ze volgens mij wel vragen om zeker een speling van 4 weken te laten.
Ik kreeg een berichtje op 28 oktober met "succesfully shipped". Ik heb de dag daarvoor mijn order geplaatst.

Onderhond
-
- 86953 berichten
- 11556 stemmen
Dan shippen ze snel naar jou, ofwel moet ik altijd lastige DVDs hebben
Maar dan mag het toch wel gaan aankomen. Zou ze nog een weekje de tijd geven en dan een keer mailen. Heb het denk ik zelf 2 keer meegemaakt, ze doen daar normaal niet vervelend over. Maar moet zeggen dat de laatste keer toch al een hele tijd geleden is.

DVD-T
-
- 15331 berichten
- 2755 stemmen
Dat ging inderdaad heel erg snel. We wachten nog even rustig af. Komt vast goed.

DVD-T
-
- 15331 berichten
- 2755 stemmen
Is helemaal goedgekomen. Lag gisteren op de mat.