• 155.513 films
  • 9.310 series
  • 27.683 seizoenen
  • 604.456 acteurs
  • 347.064 gebruikers
  • 8.766.200 stemmen

YesAsia

zoeken in:

DVD-T

• 15331 berichten
  • 2755 stemmen

Thanks! Mijn bestelling is nu zo'n drie week onderweg. We wachten nog even rustig af.

Onderhond

• 86953 berichten
  • 11556 stemmen

DVD-T schreef:

Thanks! Mijn bestelling is nu zo'n drie week onderweg. We wachten nog even rustig af.

Echt onderweg of 3 weken nadat je ze geplaatst hebt? Want het duurt meestal ook nog wel een weekje alvorens ze effectief opgestuurd wordt. Daar krijg je dan normaal nog een aparte mail van.

Moest ze effectief al 3 weken onderweg zijn zou ik toch niet al te lang meer wachten. Ze reageren meestal vriendelijk op een mailtje, al zullen ze volgens mij wel vragen om zeker een speling van 4 weken te laten.

DVD-T

• 15331 berichten
  • 2755 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Echt onderweg of 3 weken nadat je ze geplaatst hebt? Want het duurt meestal ook nog wel een weekje alvorens ze effectief opgestuurd wordt. Daar krijg je dan normaal nog een aparte mail van.

Moest ze effectief al 3 weken onderweg zijn zou ik toch niet al te lang meer wachten. Ze reageren meestal vriendelijk op een mailtje, al zullen ze volgens mij wel vragen om zeker een speling van 4 weken te laten.

Ik kreeg een berichtje op 28 oktober met "succesfully shipped". Ik heb de dag daarvoor mijn order geplaatst.

Onderhond

• 86953 berichten
  • 11556 stemmen

Dan shippen ze snel naar jou, ofwel moet ik altijd lastige DVDs hebben

Maar dan mag het toch wel gaan aankomen. Zou ze nog een weekje de tijd geven en dan een keer mailen. Heb het denk ik zelf 2 keer meegemaakt, ze doen daar normaal niet vervelend over. Maar moet zeggen dat de laatste keer toch al een hele tijd geleden is.

DVD-T

• 15331 berichten
  • 2755 stemmen

Dat ging inderdaad heel erg snel. We wachten nog even rustig af. Komt vast goed.

DVD-T

• 15331 berichten
  • 2755 stemmen

Is helemaal goedgekomen. Lag gisteren op de mat.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.