• 158.101 films
  • 9.638 series
  • 28.762 seizoenen
  • 607.374 acteurs
  • 353.031 gebruikers
  • 8.844.333 stemmen

Large

zoeken in:

Sanderkeuh

• 559 berichten
  • 2656 stemmen

Site:

http://www.large.nl

Pluspuntjes:

+ Redelijk goedkoop

+ Groot t-shirt aanbod

+ Groot CD aanbod

+ Redelijk snelle levering (Ik moest een weekje wachten, maar als je in Nederland woont gaat de levering wss sneller. (Ik ben een Belg. ^^))

Minpuntje:

- Weinig DVD's

LET OP:

De site word nu vernieuwd, dus ik raad je aan te bestellen als de site vernieuwd is.

Quentin

• 10182 berichten
  • 8330 stemmen

Goedkoop? Kijk eens naar de prijzen van dvd's!

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Nog nooit een dvd besteld daar. Simpelweg omdat de dvd's daar 2x zo duur zijn dan bij andere internetshops.

Doom

• 8212 berichten
  • 1500 stemmen

Ik heb de Ringu box ooit eens besteld bij Large. Nadelig was dat ik zo'n 2 maand heb moeten wachten totdat het geleverd was. Voordelig is dat ik tot op de dag van vandaag nog geen rekening heb ontvangen.

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Vooral op een openbaar forum rondbazuinen.

Doom

• 8212 berichten
  • 1500 stemmen

Haha, hopelijk heeft het geen gevolgen.

Goodfella_90

• 10395 berichten
  • 2470 stemmen

Mij overtref je overigens niet; ik heb al jaren 40x sneller internet voor nop.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3074 stemmen

Ik heb alleen de Scarface en Freddy Kruger action figures besteld

Doom

• 8212 berichten
  • 1500 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Mij overtref je overigens niet; ik heb al jaren 40x sneller internet voor nop.

Doe je goed.

Sanderkeuh

• 559 berichten
  • 2656 stemmen

De site is vooral bedoelt voor T-Shirts en CD's, dus lijkt het me normaal dat de DVD's 'ietsje' duurder zijn.

robin00787

• 322 berichten
  • 750 stemmen

Ik heb er nu 3 T-shirts besteld (Iron Maiden en Nirvana) en moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Redelijke snelle levering (4-8 dagen) en niet te dure verzendkosten. Met DVD's heb ik er geen ervaring mee, maar die zou ik ook gewoon bij bol.com halen of anders gewoon in de winkel.

Sanderkeuh

• 559 berichten
  • 2656 stemmen

robin00787 schreef:

Ik heb er nu 3 T-shirts besteld (Iron Maiden en Nirvana) en moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Redelijke snelle levering (4-8 dagen) en niet te dure verzendkosten. Met DVD's heb ik er geen ervaring mee, maar die zou ik ook gewoon bij bol.com halen of anders gewoon in de winkel.

Voor muziek DVD's is het wel handig, want die vind je niet altijd even makkelijk. (Hoewel ze meer en meer verkocht worden op internet.)

metaledje

• 740 berichten
  • 859 stemmen

beetje een raar topic voor een filmsite... maarja de large roeleert wel.. bestel altijd mijn cd's daar, meestal rond de 4 a 5 euro goedkoper per cd dan in een gewone winkel, een paar bandshirtjes en gein dingen heb ik daar ook besteld,maar dvd's moet je inderdaad niet doen, de media markt blijft het beste voor films

X__Liesjj

• 329 berichten
  • 586 stemmen

Het is meer een site waar lingerie en kleding kan bestellen en vele anderen dingen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.