- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Music & More (v.h. Music Store)
Music & More (v.h. Music Store)
sinterklaas
-
- 11717 berichten
- 3266 stemmen
Die in Den Helder is nog wel lekker goedkoop, maar die in Schagen is weer erg duur.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
En die in Bussum? [oftewel, wat is het nut van dit topic, hoe zit het met assortiment, service, aanbiedingen?]
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Mijn favo winkel, heb er al oneindig veel korting overal op gekregen en het is dan ook de enige muziek/dvdzaak in het dorp waar het personeel me al kent. Ze zijn over het algemeen wel erg duur, maar af en toe hebben ze van die goedkope acties waarvan ik dan een graantje meepik.
sinterklaas
-
- 11717 berichten
- 3266 stemmen
En die in Bussum? [oftewel, wat is het nut van dit topic, hoe zit het met assortiment, service, aanbiedingen?]
Het arsortiment is wel goed, je kan heel wat leuke dingen ertussen uithalen. Alleen dat die prijzen verschillend zijn per filiaal dat kan anders.
benthe
-
- 470 berichten
- 267 stemmen
Ik merk dat Tv-series bij Music Store over het algemeen goedkoper zijn als bij Bol.com, FRS etc.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2451 stemmen
Leuke winkel, maar ze hebben (bij ons tenminste) een vrij laag aanbod. Dan gaat ik liever naar de FRS. Daar hebben ze tenminste iets meer.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2451 stemmen
Musicstore in Veenendaal stopt ermee heb ik mij laten vertellen. Waarom weet ik niet precies. Volgens mij was het iets van personeelstekort. Maar de laatste paar dagen lag er gruwelijk weinig in de winkel, en overal 25% korting op.
neo
-
- 15411 berichten
- 9715 stemmen
Er zijn al wat vestigingen zijn in de loop der jaren al verdwenen. Musicstore is altijd een erg dure zaak geweest. De laatste tijd hebben ze hun prijzen bijgesteld, maar dat kan de boel niet altijd meer redden. Sommige filmmuziek cd's die ze na 10 jaar nog niet kwijt raakte, weigerde ze maar af te prijzen. Die waren soms nog altijd 22 euro. En vlak voor sluiting gingen ze dan ineens wel flink naar beneden (weliswaar nog wel voor een euro of 8 ).
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8429 stemmen
Music Store is recentelijk failliet verklaard!
starbright boy (moderator films)
-
- 21826 berichten
- 4689 stemmen
Klopt, al vallen lang niet alle vestigingen daaronder, want er zijn er nogal wat op franchise-basis. Wordt wel moeilijk voor al die winkels nu.
Probleem van The Music Store (sommge franchise-vestigingen uitgezonderd) is vrij simpel: Ze vissen in dezelfde vijver als Free Record Shop, maar er werd veel slechter ingekocht en ze waren stukken duurder. En ze hebben veel meer moeite zich aan te passen aan een krimpende markt. In Nederland is geen ruimte meer voor twee grote ketens. Verder viel inderdaad als ik eens in een winkel kwam de stokoude voorraad vaak op. Een goede winkel ruimt onverkochte voorraad een keer in zoveel tijd op. Dat is echt les één. Oude voorraad ziet er niet uit en is slecht voor je omzet.
mister blonde
-
- 12554 berichten
- 5608 stemmen
Klopt. Bijzonder oninteressant aanbod en veel te duur. Eigen schuld dikke bult!
TragieStar.*
-
- 3424 berichten
- 1472 stemmen
Bij ons is de Music Store ook al 10 keer verdwenen ofzo. Daarna kwam die weer terug, maar dan was die ergens anders gebouwd, en dan weer ergens anders.
Maarja, vind ik ook niet gek, er komt nooit iemand Ik ga er wel ''eens'' heen, maar dan ben ik soms de enige in de winkel en elke keer staat weer dezelfde medewerker achter de kassa dus dan ga ik maar weer weg.
Soms is het idd erg duur.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Vandaag voor mij viel het wel mee, Er stond een mand met afgeprijsde blurays en ik had er 2 voor 5 euro per stuk (D-war en Mongol) en met inlevering van muscimoney kreeg ik ook nog eens 5 euro korting.
Wat ik dan weer wel raar vind is dat de site al een lange tijd offline is, er staat telkens dat ze bezig zijn met een nieuwe website. Duurt dat dan echt zolang?
starbright boy (moderator films)
-
- 21826 berichten
- 4689 stemmen
Het is de vraag of er nog wel een website komt. The Music Store heeft een faillissement achter de rug en de winkels die er nu nog zijn zijn allemaal zelfstandige winkels met verschillende eigenaars.
Hobgoblin
-
- 22 berichten
- 0 stemmen
Is een verzadigd markt zoals Nederland heeft de Music Store gewoon geen kansen meer. FRS weet gewoon met de markt mee te groeien terwijl de Music Store stug blijft bij haar oude methoden en totaal niet mee denkt met de nieuwe ontwikkelingen. Je kan geen hogere prijs hanteren als je niets extra's te bieden hebt. Daarnaast heeft de FRS ook samenwerkingen gehad met de online kortingsbonnen aanbieders zoals group on en sweetdeal, wat aantoont dat ze daadwerklijk met de markt mee denken. Music Sotre = soon to be history.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Musci Store sluit nu echt soon de deuren. Er is nu een grote uitverkoop (viel hier iig beetje tegen)
Recentere titels zijn nog de 'normale' prijs maar voor de rest is het meeste 1,- 2,50 5,- 7,50, enz.
kappeuter (crew films)
-
- 74293 berichten
- 5917 stemmen
Dat was te verwachten.
Kees Hermans houdt het voor gezien met de Music Store | Quote
Lijkt toch veel te veel op Music Store. Neem dan ook een nieuwe naam...
Zie ook:
Music Store-winkels worden Music & More | Entertainment Business - entertainmentbusiness.nl