- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Komen in jouw woonplaats filmliefhebbers nog aan hun trekken?
Komen in jouw woonplaats filmliefhebbers nog aan hun trekken?
j0enne
-
- 9586 berichten
- 3650 stemmen
Hier zit ook niks anders dan een Blokker en Intertoys, alleen daar hebben ze altijd helemaal niks.
Dus 't meest voor de hand liggend is een ritje naar Helmond, en anders naar Eindhoven.
daxclusive
-
- 2559 berichten
- 2303 stemmen
Het valt nog redelijk te doen. Helaas geen videotheken in de buurt meer, wel Bart Smit, Intertoys, Blokker en E-Plaza en o ja nog een FRS. En als ik echt naar de mediamarkt zou willen, moet ik daarvoor of naar Noord (dat is best ver van mij af, aangezien wij wonen tegen Badhoevedorp aan) of richting de ArenA met hetzelfde verhaal. Daar zit dan ook wel een FRS, maar verder zijn ze allemaal weg.
Meestal bestel ik dan wel films via BOL.com of FRS.nl i.v.m. de reistijd.
En het beste slaag ik soms tijdens vakantie's dan zie ik ook weleens Boekenvoordeel en van Leest of andere dvd winkeltjes.
ATAK07
-
- 11 berichten
- 161 stemmen
bij ons in het dorp hebben we een FRS, Intertoys, Blokker en nog een videotheek die ook wat dvd's verkoopt maar mijn favoriet is de voordeelshop waar je voor een paar euro dvd's kan kopen! Geen groot assortiment , een paar stellingen, maar als je een beetje geduld heb en vaak komt kijken zie je toch een hoop topfilms en klasiekers voor maar 2 of 3 euro voorbijkomen! Denk toch dat ik op deze manier een groot deel van me collectie voor weinig heb weten binnen te halen, nadeel is wel dat als je weer eens in de FRS staat je 7.99 voor een dvd al gauw veels te duur vind hahaha
chevy93
-
- 12721 berichten
- 1277 stemmen
Hoe is de Boudisque qua prijzen? Vergelijkbaar met Fame?
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Hier absoluut geen gebrek aan winkels waar je dvd/Blu ray kan kopen, op wandelafstand: Fnac, Free Record Shop, Boekenvoordeel, Blokker,Bart Smit, en er zijn er waarschijnlijk nog meer waar ze een kleiner aanbod hebben. De laatste videotheek middenin het centrum is er sinds vorig jaar niet meer maar op 10 minuten met de bus ben je aan station en heb je een grote videotheek en om te kopen ook nog ns de Saturn ( is gewoon Mediamarkt met andere naam)
En toch koop ik zowat alle dvd's en Blu ray online via Play.com want daar zijn de prijzen gewoon veel voordeliger
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Even een 'downmoment'. Onze buurt/familie-bioscoop, waar ik meer opgegroeid ben, gaat dicht.
Nu moeten we een half uur rijden voor we een cinema hebben.
NINOVE - Definitief einde voor Cinema Central
Paul Raes de uitbater en eigenaar van de buurtbioscoop Cinema Central stopt ermee. Een investering van minimum 75.000 euro om te digitaliseren en om hiermee zijn levenswerk nieuw leven in te blazen ziet hij niet zitten. Het pand zou tevens een renovatiebeurt moeten ondergaan. Echtgenote Marie-Hélène bezocht nog enkele handelszaken waar reclame hing van de cinema en haalde alle materiaal weg.
Quinten Van der Donck, allround medewerker bij Radio Del Sol en rechterhand van Bart Vermeer die momenteel nog studeert bij NARAFI, nam onlangs nog de productie en de montage op zich voor een kortfilm die gedraaid werd over en in deze cinema.
Begin 2012...
Minotaures
-
- 7808 berichten
- 2442 stemmen
Bij mij in stad is er een bioscoop, enkele zaken waar je films kan kopen en huren. Er is hier dus zat wat betreft films.
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
Ik mag ook niet klagen.
- Mediamarkt
- Free Record Shop
- een Cinema
- 4 Videotheken
- plus nog 3 winkels waar je Dvd's kunt kopen
ibendb
-
- 4567 berichten
- 2771 stemmen
@Speedy23: Muziek van Sweeney Todd! Mooi filmpje.
In Aalter (10km van waar ik woon) is een kleine bioscoop met één zaal en een klein filmaanbod.
Verder moet ik in Tielt naar de Free Record Shop om mijn films. Dit is niet er, maar ik als 15-jarige kan enkel met de fiets daarheen. Als ik in Brugge ben (dat ben ik nogal vaak) stop ik wel af en toe in de Saturn.
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
@Speedy23: Muziek van Sweeney Todd! Mooi filmpje.
In Aalter (10km van waar ik woon) is een kleine bioscoop met één zaal en een klein filmaanbod.
Verder moet ik in Tielt naar de Free Record Shop om mijn films. Dit is niet er, maar ik als 15-jarige kan enkel met de fiets daarheen. Als ik in Brugge ben (dat ben ik nogal vaak) stop ik wel af en toe in de Saturn.
In welke gemeente woon jij precies?
the marsh
-
- 109 berichten
- 1500 stemmen
Ruiselede. Waarom?
Ik dacht dat je misschien in Wingene woonde.