- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Ongelooflijk grote prijsverschillen
Ongelooflijk grote prijsverschillen
d.a.f.
-
- 189 berichten
- 472 stemmen
ik vraag me het volgende af. Hoe kan het dat er in winkels zulke ONGELOOFLIJKE grote prijsverschillen bestaan. Voorbeeld. Miami vice (tv serie) is bij rodisc nu voor 30 euro. (op dit moment zelf een actie, nu voor 25,49), bij 3 andere winkels rond de 33, en bij 6 winkels rond de 60 a 70 euro. Zelfs op ebay winkels kosten ze nieuw 50 a 60 euro. Dit kan toch niet???? Zijn er dan toch nog idioten die bij die dure winkels kopen??? want als ze niks erop verdiende verlaagde ze de prijzen wel denk ik. Hoe kan dit??? dit is toch ergens abnormaal???
Fikret8
-
- 6127 berichten
- 4174 stemmen
Is ook zo met Alien Quadrilogy. Prijs varieert van 40 tot boven de 100 euro per winkel.
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Was er misschien pas een price drop voor Miami Vice?
d.a.f.
-
- 189 berichten
- 472 stemmen
hetzelfde geld voor a-team/dukes of hazzard en nog meer series die ik gekeken heb/ waar ik interesse in had om te kopen, ook bij boxen en losse films verschillen de prijzen van 5 euro via 10 euro naar soms wel 40 euro!!!!!!!!!!!Lijkt me sterk dat dat voor alles een toevallige price drop is...
Zelva
-
- 2186 berichten
- 2682 stemmen
't Is maar wat de gek ervoor geeft. Bij de ene winkel lopen wat meer gekken rond dan bij de andere en je zou wel gek zijn om niet van die gekken te profiteren.
neo
-
- 15407 berichten
- 9635 stemmen
Dat zie je al jaren, overal en nergens met van alles. Zag weleens iemand bij de Bijenkorf veel films op dvd inslaan omdat het 3 halen 2 betalen was. En dan waren die krengen nog 20 euro per stuk, en met gemak voor vele euro's goedkoper te krijgen.