• 155.333 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 345.969 gebruikers
  • 8.758.268 stemmen

VPRO Webwinkel

zoeken in:

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

De VPRO heeft een nieuwe webwinkel, waar toch wel wat aardige dvd's in de etalage staan. Onder andere 'de Uitverkorene', 'Jiskefet' en de Johan van der Keuken-boxen.

Hannibal

• 8775 berichten
  • 2858 stemmen

Buurman en Buurman

Purmerend

• 2776 berichten
  • 3246 stemmen

En niet te vergeten de schitterende dvd's over poesjes.

Mug

• 13949 berichten
  • 5968 stemmen

Zo nieuw is de webwinkel niet hoor.

Ik heb daar inderdaad de Buurman en Buurman box besteld. Verliep allemaal netjes. Binnenkort maar eens een Eefje Wentelteefje shirt bestellen.

neo

• 15379 berichten
  • 9095 stemmen

Valt mij nog mee dat De Uitverkorene maar 14,99 kost, integenstelling tot een andere telefilm.

neo

• 15379 berichten
  • 9095 stemmen

Ze verkopen ook twee scores van Theo Nijland. Het Jaar van de Opvolging is een absolute aanrader om te kopen mensen!

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Klopt Mug, heel erg nieuw was die webwinkel van hen niet. Zelf zeggen ze er dit over:

Hoewel de VPRO al jaren digitaal voorop loopt, prijkte een smet op het blazoen. In de goedgevulde webwinkel van de VPRO kon tot op heden niet online betaald worden. Die schande is nu uitgewist. Alle artikelen boven en onder de toonbank kunt u voortaan online afrekenen.

Ofwel, nu mag het met recht een Webwinkel heten en verdienen ze hier ook een eigen topic.

Quido

• 14623 berichten
  • 5887 stemmen

neo schreef:

Valt mij nog mee dat De Uitverkorene maar 14,99 kost, integenstelling tot een andere telefilm.

Van die andere waar jij het over hebt, is ook geen ´officiele´ uitgave verschenen. Kilkenny Cross ?

neo

• 15379 berichten
  • 9095 stemmen

Dacht dat die origineel was ja.

gotti

• 14003 berichten
  • 5519 stemmen

Volgens mij niet. Wel te verkrijgen via de site van (ik meen) de Ikon, maar volgens mij gaat het hier om een eenvoudig kopietje.

neo

• 15379 berichten
  • 9095 stemmen

Daar was ik ondertussen ook wel aardig dat het een eenvoudig kopietje was

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.