DVDSoon.com

tsjidde
-
- 2112 berichten
- 3918 stemmen
DVDSoon.com is ter ziele.
Tenminste dat kan ik toch opmaken uit de e-mail die ik net heb ontvangen:
It is with a lot of regret and sadness that we must announce the closure
of the company 9086 - 8316 Québec Inc who managed the operations of DVDSoon.com.
The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian Distribution Services which means the site will remain open and all activities will be maintained. Therefore all pending orders will be honored.
Unfortunately all operations that were suspended and were the responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity iPoints.
If you wish to obtain more information please send your questions to:
9086 - 8316 Québec Inc.
1001, Boul. Montarville #75023
Boucherville Québec
J4B 7Z2
We thank you for your support and your comprehension.
The Administration
Ik had er al wel eerder over gelezen op dvd.nl, dus het was geen donderslag bij heldere hemel.
Wel grappig dat ik nu de ruim $25 kwijt ben die ik nog als credit had staan...

jordybeukeboom
-
- 6785 berichten
- 2418 stemmen
Sjee, grote bedragen... Niet echt klantvriendelijk van de nieuwe onderneming die het doorstart, maar wel begrijpelijk natuurlijk dat ze geen 'schulden' overnemen

SuperSideSwipe
-
- 4460 berichten
- 2831 stemmen
Jaja gewoon gesjoemel van de eigenaar. Ik ken dat soort praktijken ook wel uit het bedrijf waar ik heb gewerkt en diens dochterondernemingen.
Gewoon een juridische constructie om gezonder door te gaan en alle uitstaande schulden achter te laten in een dode en failliete B.V.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Nooit meer bestellen........
maar wel begrijpelijk natuurlijk dat ze geen 'schulden' overnemen
je kan geenonderneming overnemen zonder schulden, het is een nieuwe, stelletje oppurrtunisten,....nooit meer bestellen!

tsjidde
-
- 2112 berichten
- 3918 stemmen
11-02-2006 nieuw e-mailbericht:
As you are aware Canadian Distribution Services has taken over the brand of DVDSoon.com. Over the past few weeks we have been evaluating the overall condition of DVDSoon before its acquisition. We have taken past debts into consideration and have decided to offer compensation.
Compensation has been issued to your account in form of rebate which is only redeemable towards 50% of the cost of your products before shipping costs with DVDSoon at the time of billing. As we have only acquired the name of DVDSoon and are not responsible for the credits that were incurred through 9086-8316 Québec Inc these rebates will not be refundable.
We understand that some of you may not be enlisted for our mailing list. This e-mail is presently being sent as your account was impacted by the recent changes. You will not be sent any further communications on this account unless otherwise requested. If you have any further questions or concerns please do contact us by email at [email protected].
However Canadian Distribution Services reserves the right to issue the rebates in accounts at its own discretion. Every account that was in dispute before December 7th, 2005 could not be compensated.
We thank you for your time.
Canadian Distribution Services,
Customer Service

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Boycotten die handel! Zijn genoeg betrouwbare retailers.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Kreeg ineens berricht dat ze € 25 dollar hebben afgeschreven en Bad Timing willen opsturen...
Die stond nog in bestelling, wist ik veel dat je je order bij een falliet bedrijf moest cancellen. Heb hem natuurlijk al lang ergens anders besteld en hun een mailtje gestuurd dat ze 'm mogen houden en van mijn cc moeten afblijven.

mrpisthebest
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
25 dollar, ha
Ik ben meer dan 1300 dollar kwijt. Ik had tientallen orders pending. IK bestelde voor ongeveer 7000-8000 dollar per jaar. Voornamelijk gamecube spellen. Bijna alles verkocht ik direct weer door.
Pas op met die actie in de mail uit feb. ze geven tot 50% rebate op je bestellling. Bij een vriend van mij hebben ze bij een bestelling van zo'n 25 dollar maar 30 cent van het rebate gebruikt!

speedy23
-
- 18926 berichten
- 14043 stemmen
Hoe komt het dat ik van deze praktijken niet schrik?
Omdat ze schering en inslag zijn.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Hoe komt het dat ik van deze praktijken niet schrik?
Omdat ze schering en inslag zijn.
Gelukkig heb ik over het algemeen alleen maar goede ervaringen met kopen via Internet. en dat nu juist dvdsoon, jarenlang de beste internet retailer, zo de mist in gaat is wel jammer..... en voor nu: Boycotten die handel, geef ze geen 2e kans, zal ze leren....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.