• 13.111 nieuwsartikelen
  • 169.848 films
  • 11.153 series
  • 31.911 seizoenen
  • 630.883 acteurs
  • 196.409 gebruikers
  • 9.183.241 stemmen

CDplus.nl

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand ervaringen met cdplus.nl ?

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Pas geleden 2'dvd's besteld, leverstijd stond iets van 15 werkdagen, en ik had ze met een week in huis was wel netjes dus, enige nadeel is mischien daar de weinige betaalmogelijkheden.

Quido

• 14641 berichten
  • 6072 stemmen

Ik heb er nooit besteld, omdat ze precies dezelfde leveranciers hebben als NLstore.nl en daar heb ik enkel slechte ervaringen mee. Maar ach, dat is ook alweer 2 jaar geleden, dus wie weet ...

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Heb er vanmorgen mn eerste bestelling geplaatst, maar nog niet de beloofde bevestiging per mail ontvangen...iemand daar bekend mee?

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

De winkel heeft het zegel van Thuiswinkel.org. Uit ervaring weet ik, omdat ik werk bij een organisatie die ook dat zegel draagt, dat je aan een aantal eisen moet voldoen. Dus hier je aankoop doen, is relatief betrouwbaar.

Het niet ontvangen van die e-mail kan een technisch probleem geweest zijn. Ik zou gewoon per e-mail nog een bevestiging vragen.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Daar heb je een punt ja, dat heb ik zien staan.

Zat me net te verwonderen over al die mensen die stressen als t allemaal iets langer duurt dan verwacht maar ik doe er dus blijkbaar zelf net zo goed aan mee

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Tja, dat heeft iedereen wel. Bij internetaankopen is iedereen toch wel voorzichtig, daarom zijn er gelukkig waarborgen en/of ervaringen van andere gebruikers.

Ik zie net dat CDplus bij mij in de buurt gevestigd is. Niet dat dat van belang is.

Contact CDplus

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Je kunt ook je bestelling nakijken:

Servicepagina

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Jij doet vooralsnog meer moeite voor me als cdplus zelf lijkt te doen

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Mijn bestelling staat er inderdaad wel ja! Dat is dan weer goed nieuws.

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

Jij doet vooralsnog meer moeite voor me als cdplus zelf lijkt te doen

Misschien ben ik wel aandeelhouder van CDplus. Not!

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Hm, okee, ik heb alsnog m'n felbegeerde orderbevestiging gehad. Niks dan goeds over CDplus

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Ik ben tegenwoordig vaste klant van CDplus. Het aanbod is m.i. erg groot, nauwelijks komt het voor dat ze iets niet hebben waarnaar ik op zoek ben.

Verder wordt de bestelling direct verzonden zodra het artikel op voorraad en heb j ehet de volgende dag in huis.

Daarom heb ik een kortingspas aangeschaft voor €10,- zodat ik op alle DVD's en CD's 10% korting krijg.

Niets dan lof

Ohja, de prijzen zijn ook vrij laag.

Goodfella_90

• 10405 berichten
  • 2559 stemmen

Mwoa.. iets minder positief. Erg tevreden over de snelle en uiterst vriendelijke klantenservice en ook de prijzen zijn over het algemeen prima. Echter, de (vaak vertraagde) levertijden zijn een enorme doorn in het oog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.