CDplus.nl

FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Heeft iemand ervaringen met cdplus.nl ?

Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Pas geleden 2'dvd's besteld, leverstijd stond iets van 15 werkdagen, en ik had ze met een week in huis was wel netjes dus, enige nadeel is mischien daar de weinige betaalmogelijkheden.

Quido
-
- 14641 berichten
- 6072 stemmen
Ik heb er nooit besteld, omdat ze precies dezelfde leveranciers hebben als NLstore.nl en daar heb ik enkel slechte ervaringen mee. Maar ach, dat is ook alweer 2 jaar geleden, dus wie weet ...

Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Heb er vanmorgen mn eerste bestelling geplaatst, maar nog niet de beloofde bevestiging per mail ontvangen...iemand daar bekend mee?

sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
De winkel heeft het zegel van Thuiswinkel.org. Uit ervaring weet ik, omdat ik werk bij een organisatie die ook dat zegel draagt, dat je aan een aantal eisen moet voldoen. Dus hier je aankoop doen, is relatief betrouwbaar.
Het niet ontvangen van die e-mail kan een technisch probleem geweest zijn. Ik zou gewoon per e-mail nog een bevestiging vragen.

Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Daar heb je een punt ja, dat heb ik zien staan.
Zat me net te verwonderen over al die mensen die stressen als t allemaal iets langer duurt dan verwacht maar ik doe er dus blijkbaar zelf net zo goed aan mee

sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Tja, dat heeft iedereen wel. Bij internetaankopen is iedereen toch wel voorzichtig, daarom zijn er gelukkig waarborgen en/of ervaringen van andere gebruikers.
Ik zie net dat CDplus bij mij in de buurt gevestigd is. Niet dat dat van belang is.

sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Je kunt ook je bestelling nakijken:

Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Jij doet vooralsnog meer moeite voor me als cdplus zelf lijkt te doen

Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Mijn bestelling staat er inderdaad wel ja! Dat is dan weer goed nieuws.

sydney
-
- 2223 berichten
- 0 stemmen
Jij doet vooralsnog meer moeite voor me als cdplus zelf lijkt te doen
Misschien ben ik wel aandeelhouder van CDplus. Not!

Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Hm, okee, ik heb alsnog m'n felbegeerde orderbevestiging gehad. Niks dan goeds over CDplus

BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Ik ben tegenwoordig vaste klant van CDplus. Het aanbod is m.i. erg groot, nauwelijks komt het voor dat ze iets niet hebben waarnaar ik op zoek ben.
Verder wordt de bestelling direct verzonden zodra het artikel op voorraad en heb j ehet de volgende dag in huis.
Daarom heb ik een kortingspas aangeschaft voor €10,- zodat ik op alle DVD's en CD's 10% korting krijg.
Niets dan lof
Ohja, de prijzen zijn ook vrij laag.

Goodfella_90
-
- 10405 berichten
- 2559 stemmen
Mwoa.. iets minder positief. Erg tevreden over de snelle en uiterst vriendelijke klantenservice en ook de prijzen zijn over het algemeen prima. Echter, de (vaak vertraagde) levertijden zijn een enorme doorn in het oog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.