• 155.381 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 346.012 gebruikers
  • 8.758.603 stemmen

Kruidvat

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik verschoot ook van de prijs, daarmee dat ik er als de kippen bij was vandaag Maar het rottige is dat de afbeelding op de folder wel degelijk de aanduiding 'Season' bevat terwijl het uiteindelijke product dat niet heeft. Toch enorm valse reclame..

Waarschijnlijk zullen het inderdaad wel dezelfde afleveringen zijn als in andere boxsets want ik ben in de Mediamarkt ook eens een 'boxset' tegen gekomen met een handvol episodes.

Dick2008

• 9957 berichten
  • 805 stemmen

Dvd-Box Nederlandse serie 6,99, o.a. Toen was geluk heel gewoon, Verliefd op Ibiza, Dokter Deen..

Dick2008

• 9957 berichten
  • 805 stemmen

Voor wie het interesseert:

GRATIS DVD

Alvin and the Chipmunks 3, Ice Age 3, Rio of What happens in Vegas

(bij 2 actieproducten, waarvan de tweede voor de helft van de prijs)

(Ik had Ice Age 3 nog niet, dus dat kwam mooi uit)

En meteen één van die 5dvd-boxen gekocht van 20 jaar Rail Away, die zijn 7,99 per stuk

Bij de Trekpleister hebben ze vaak documentaires, van Nostalgienet, Beeld en Geluid, bijvoorbeeld zag ik nu over, o.a. de Veluwe, de Biesbosch...

Dick2008

• 9957 berichten
  • 805 stemmen

Dick2008 schreef:

En meteen één van die 5dvd-boxen gekocht van 20 jaar Rail Away, die zijn 7,99 per stuk

in plaats van een doosje kalmeringspillen nog maar een box met 5 dvd's aanschaft. 7,99 niet veel geld (ze waren al bijna op). Ben zelf niet zo'n documentaire-liefhebber. En treinengek ook niet, meer van het vervoer in het algemeen. Maar het is een afwisseling van treinen met landschap, gebouwen, cultuur. Verder is het ontspannend en het commentaar is goed. Heb zelf Europa 1 en 2 gekocht.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.