• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.899 films
  • 12.202 series
  • 33.970 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.369.987 stemmen

Waar kopen jullie films?

zoeken in:

Hallo.

Ik ben een filmverzamelaar. En ik kijk ze ook allemaal. Mijn vraag is waar kopen jullie films. Ik koop ze al in op marktplaats en ik ga regelmatig langs bij de cex (webuy). Hebben jullie meer van zo'n winkels/sites.

Jeroen

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Het gros van mijn dvd's koop ik tweedehands op marktplaats.nl, daarna dvdoutlet.nl, bol.com en als laatst op ebay.nl. Af en toe ergens anders.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Ik koop vooral via Amazon.co.uk ook vooral 2dehands.

SmackItUp

• 3502 berichten
  • 2622 stemmen

Amazon UK inderdaad. Vaak redelijke prijzen, vooral bij de resellers. Moet je wel even goed letten op de verzendkosten die erbij komen. Dat zie je pas achteraf als je gaat betalen.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ik kijk veel film via Netflix of Film1. Maar ik bestel vaak tweedehands of via Zavvi.nl.

Warp

• 963 berichten
  • 3044 stemmen

Meestal via Zavvi, Amazon en Bol. Heel soms fysiek in de Mediamarkt nog. Tweedehands ook weleens via eBay of Marktplaats.

alexspyforever schreef:

Ik koop vooral via Amazon.co.uk ook vooral 2dehands.

Zijn ze daar nederlands ondertiteld?

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

JeroenWaterMeloen schreef:

(quote)

Zijn ze daar nederlands ondertiteld?

Sommige wel ja al maakt me dat voor Engelstalige films niet echt uit.

j0enne

• 9606 berichten
  • 3773 stemmen

Voornamelijk op Marktplaats en bij CeX.

Daarna volgen soms Mediamarkt, Boekenvoordeel, Bol en Zavvi.

Brix

• 19675 berichten
  • 5113 stemmen

Voornamelijk via Amazon UK, D, Fr.It. Esp (meestal Amazon marktplaats aanbieders)

Verder via Ebay, marktplaats, Zavvi (soms) jpc.de, DVDoutlet, etc.

Bij fysieke winkels zelden, die hebben niet wat ik zoek of zijn te duur.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Brix schreef:

Bij fysieke winkels zelden, die hebben niet wat ik zoek of zijn te duur.

Zeer herkenbaar, zal ze leren enkel aan te bieden wat ze de massa willen opdringen

Thank God voor online shops anders zat ik nu nog steeds vruchteloos Mediamarkt, Fnac etc af te speuren voor onvindbare films.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Ik koop ook nog zelden iets bij de Mediamarkt. Enkel nog toevallig eens een nieuwe Aziatische film zoals Shin Godzilla of Ak-Nyeo. Verder komt er niet veel interessants uit ,vind ik. Zeker nadat de markt enkele leuke Nederlandse labels kwijtraakte zoals shock.

Soms is er nog wel een horror in de aanbieding (2 voor ...) te vinden bij de Boekenvoordeel.

Verder koop ik vooral bij de CeX en vind ik wel met iets geluk wat ik zoek. Ook leuk om zomaar iets mee te nemen en er achter te komen dat het toch een goede film is. Zo heb ik the Prophecy-films gezien. Ze kostte toch bijna niks.

Ik koop ook bij online winkels zoals 88films, Masters of Cinema en Arrow. Ze hebben echt die niche titels en ook nog in mooie uitgaves.

Wel leuk dat ze die ook aanbieden bij de FAME (lekker om er doorheen te bladeren) in Amsterdam, maar helaas voor een veel te hoge prijs.

N.Fury

• 13 berichten
  • 0 stemmen

Ik haal ze altijd bij Media Markt en/of Bol.com

Bedankt allemaal voor jullie reacties

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.