• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.955 gebruikers
  • 9.369.925 stemmen

DVD Paradijs

zoeken in:

SmackItUp

• 3502 berichten
  • 2622 stemmen

Hallo filmfanaten,

Ik was op zoek naar een aantal nieuwe dvd's voor mijn collectie en kwam bij toeval op de site DVD paradijs. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze hebben best wel een paar leuke titels ertussen zitten.

Groet

SmackItUp

• 3502 berichten
  • 2622 stemmen

Gisteren toch maar een bestelling geplaatst voor 87 stuks voor het overweldigende bedrag van €94 incl. verzendkosten. Veel dvd's €1 p.s. Kon het niet laten om toch nog even een mailtje te sturen voor extra korting bij een bepaald aantal en ze waren bereid mij nog eens 10% te geven. Mooi meegenomen dus.

Ben benieuwd hoe snel de levering is en de staat van de dvd's zijn.

Brix

• 19675 berichten
  • 5112 stemmen

SmackItUp schreef:

Hallo filmfanaten,

Ik was op zoek naar een aantal nieuwe dvd's voor mijn collectie en kwam bij toeval op de site DVD paradijs. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze hebben best wel een paar leuke titels ertussen zitten.

Groet

Alleen maar goede ervaringen mee gedaan.

SmackItUp

• 3502 berichten
  • 2622 stemmen

Binnen 1 dag alles ontvangen. Goed verpakt, geen verkeerde titels, gebruikte dvd's zijn als nieuw. Dikke pluim voor deze gasten.

Ajax&Filmfreak

• 3361 berichten
  • 3729 stemmen

Veel plezier ermee en bedankt voor het delen.

Nu kunnen wij daar ook veilig kopen...

Hallo mede-filmfanaten,

Ik kan je vertellen dat ik persoonlijk geen ervaring heb met DVD paradijs. Ik heb echter wel eerder online dvd-winkels gebruikt om mijn collectie uit te breiden. Het is altijd belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kiezen van een website om dvd's te kopen.

Een tip die ik je kan geven, is om altijd de betrouwbaarheid van de website te controleren voordat je een bestelling plaatst. Kijk naar beoordelingen en recensies van andere klanten om een idee te krijgen van hun ervaringen. Vergeet ook niet om de algemene voorwaarden en het retourbeleid van de website te lezen, zodat je weet wat je kunt verwachten.

Ik hoop dat dit je helpt bij het maken van een weloverwogen beslissing. Als je nog andere vragen hebt, help ik je graag verder. Veel succes met het uitbreiden van je dvd-collectie!

Groetjes

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.