- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Prijzen huren films
Prijzen huren films

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2487 stemmen
Als ik huur, dan huur ik het liefst zeven weekfilms voor een tientje. Natuurlijk, ik zou ook 'n dagfilm voor €3,50 kunnen pakken, maar daarvoor ben ik 'n te gierige Nederlander die te weinig geeft om het feit of een film nieuw is of niet.

Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Bij onze bibliotheek heb je een keuze uit maar liefst 25 dvd's en 300 VHS banden. Cool he.
- 1 dvd huren per week = €3,-
- 2 dvd's huren per week = €6,50
- 3 dvd's huren per week = €6,-
Of het is een fout, of ze kunnen gewoon niet rekenen of een rekenmachine gebruiken.
- 1 VHS huren per week = €2,-
- 2 VHS huren per week = €3,-
- 3 VHS huren per week = €5,-
Best wel duur, voor oude VHS banden. Maar ja, niemand heeft die recorders meer bijna.

The Oceanic Six
-
- 60309 berichten
- 4066 stemmen
Vroeger huurde ik vrij vaak een film, maar de laatste keer dat ik in een videotheek ben geweest is alweer jaren geleden.
Same for me al heb ik nooit veel gehuurd. Ben al jaren niet meer in een videotheek geweest. Ik heb er sowieso nooit van gehouden. Als ik een leuke film zie wil ik hem ook in mijn collectie! En een videotheek heeft vaak alleen maar de standaardmeuk. Zelfs de ietswat oudere films vind je moeilijk en een wat exclusievere film al helemaal niet.

MNV2
-
- 6932 berichten
- 1895 stemmen
Bij onze bibliotheek (in Turnhout) kun je voor € 5,- per jaar lidgeld zoveel DVD's en Blu-Ray's lenen als je wilt (en er staan meer dan 200 Blu-Ray's en enkele duizenden DVD's in de database van men bib). Zo heb ik pas volgende Blu-Ray's geleend:
- The Shawshank Redemption (1994) (herziening)
- Felon (2008)
- The Fly (1986)
- A Bridge To Far (1977)
- A Clockworck Orange (1971) (herziening)
- The Sixth Sense (1999) (herziening)
Verder ben ik zelf ook te gierig om naar de videotheek te gaan om de laatstenieuwe films te hebben.

MNV2
-
- 6932 berichten
- 1895 stemmen
Ja, alleen jammer dat sommige mensen geen respect hebben voor de DVD's en Blu-Rays, het gebeurd nogal eens dat die disks vol met krassen staan waardoor het beeld bij die film blijft stilhangen, en dat is wel serieus vervelend. Voor de rest is het idd wel zeer goedkoop. (behalve als ik men films weer eens voor de zoveelste keer te laat binnenbreng de boetes vallen wel tegen.)

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7556 stemmen
Mensen zijn altijd onvoorzichtig met andermans bezittingen, al helemaal met dvd's die je ergens kan huren.

wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2487 stemmen
Daar kan ik me ook wel eens aan ergeren. Heb je een film gehuurd en dan barst ie van de krassen. Ik vraag me altijd af hoe ze het voor elkaar krijgen, want ik ben altijd heel zuinig op mijn dvd's.

JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2261 stemmen
Mooie deal daar in Turnhout
't zal wel zijn. In Eeklo is het een stuk minder. € 4 voor 1 dag ! Wel grote keuze maar die prijs is echt wel te veel ! Een videotheek van Moviemax. Moviemax
ps: Er zijn wel veel meer dvd's dan dat er op de site staan.

VanRippestein
-
- 1178 berichten
- 1052 stemmen
films huren... Brings back memories. Maar goed vandaag de dag heb ik beroerde service (geen geld terug bij huren van verlepte dvd), en betaal ik me scheel, en moet ik het doen met modern hollywood. De arthousesectie bestaat uit arthouse die minder dan een half jaar oud is. Een grote ellende dus. Ik zou het ook totaal geen probleem vinden als de boel hier failliet ging.

Bla
-
- 766 berichten
- 2074 stemmen
In ons o zo leuke stadje Doesburg ging ik erg vaak naar de videotheek. Tegenwoordig is hij failliet en hebben we er geen meer. Toffe bedoening, dat Doesburg.

JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2261 stemmen
Daar kan ik me ook wel eens aan ergeren. Heb je een film gehuurd en dan barst ie van de krassen. Ik vraag me altijd af hoe ze het voor elkaar krijgen, want ik ben altijd heel zuinig op mijn dvd's.
Ik heb werkelijk nog geen enkele keer problemen gehad met huurdvd's. Maar dat komt misschien ook dat ik vaak direct naar de recentste kijk omdat ik de iets oudere al gezien heb. Recentere films zijn minder bekeken dus minder kans op krassen !

kappeuter (crew films)
-
- 74537 berichten
- 5935 stemmen
Bericht verplaatst naar Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Veel te dure dvd's (/blu-rays)