• 154.150 films
  • 9.111 series
  • 27.201 seizoenen
  • 602.552 acteurs
  • 338.996 gebruikers
  • 8.708.322 stemmen

Diabolik DVD

zoeken in:

brucecampbell

• 3242 berichten
  • 5977 stemmen

Heeft er iemand ervaring met deze online shop? Heb een viertal weken 2 dvd's besteld, maar ondertussen nog niets ontvangen en daarbij komt nog eens dat ik me niet meer kan inloggen? Het herkent mijn e-mail adres niet meer, invalid e-mail?

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Vreemd, heb zelf ook al bij Diabolik besteld zonder enige problemen en erg snel! Ken verder veel mensen die alleen maar positief zijn over deze webshop.

Ik zou hun eens een mail sturen, en vragen hoe het zit met die e-mail herkenning. Dan zal 't vast wel goed komen.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

brucecampbell schreef:

Heeft er iemand ervaring met deze online shop? Heb een viertal weken 2 dvd's besteld, maar ondertussen nog niets ontvangen en daarbij komt nog eens dat ik me niet meer kan inloggen? Het herkent mijn e-mail adres niet meer, invalid e-mail?

Ik heb dezelfde twee problemen:

- 1 dvd besteld (kleine week terug), maar na een ''order is being processed'' mail nog geen vervolg.

- Het inloggen op de site werkt ook niet.

Heb dus maar een mail gestuurd, wordt vervolgd.

Hoe is het bij jou afgelopen brucecampbell?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

In no time een reactie gekregen: dvd is onderweg (was meteen de volgende dag al verzonden) en het blijkt dat je met enkel een bestelling nog niet een actieve account hebt, en die is ook niet nodig om een bestelling te plaatsen...

Ik wacht nu met een gerust hart verder op Poruno no Joô: Nippon Sex Ryokô (1973).

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

diabolikdvd.com dus, voor de liefhebbers...!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.