menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Eci.nl

zoeken in:
kappeuter (crew)
Actiecode voor geen verzendkosten: website

kappeuter (crew)
Vanavond 'koopavond'; gratis verzending!

(tot 24:00 uur)

kappeuter (crew)
Gratis verzending op het hele assortiment t/m maandag 26 november!

http://www.eci.nl/

kappeuter (crew)
Gratis verzending op het hele assortiment t/m maandag 17 december!

P.S. ECI is een normale webshop geworden, geen lidmaatschap meer nodig of iets dergelijks, geen verplichtingen.

http://www.eci.nl

Ik heb het eigenlijk nooit geweten, maar Cosmox is een dochter van ECI en dus ook failliet. Ik vergeleek nog wel eens tussen Bol en Cosmox, omdat Cosmox tot enkele maanden geleden geen verzendkosten berekende. Ik heb diverse keren bij Cosmox gekocht. Maar nu viel het me op dat ze bijna niets meer aanbieden.

kappeuter (crew)
ECI krijgt een doorstart:

Geachte klant,

Zoals beloofd in eerdere mails, houd ik u op de hoogte van ontwikkelingen omtrent een doorstart van eci.nl.

Vandaag is bekend gemaakt, dat Novamedia, een marketing- en mediaorganisatie met een maatschappelijke missie en bekend van succesvolle formats als de Postcode Loterij en de VriendenLoterij, eci.nl overneemt. Hiermee krijgt eci.nl een doorstart waarmee de activiteiten en circa 30 arbeidsplaatsen binnen de organisatie behouden blijven.

Ik kan me voorstellen dat u nog vragen heeft. De komende dagen wordt er snel meer duidelijk met betrekking tot het magazine, terugbetalingen en Vrije Keuze Bonnen. Wij houden u per e-mail op de hoogte. De webshop blijft gewoon open, maar de uitlevering zal de komende periode vertraagd zijn. Hoewel we op dit moment nog niet het volledige assortiment kunnen aanbieden, wordt dit in de komende weken weer uitgebreid tot meer dan 700.000 boeken, films en meer, zoals u van ons gewend bent.

Ik wil u hartelijk danken voor de vele lieve mails en reacties die wij de afgelopen weken mochten ontvangen. Wij zijn ontzettend blij met uw betrokkenheid. Alle reacties hebben ons gesteund en motiveren ons om weer als vanouds de mooiste boeken voor u te selecteren.

Ik hoop ook in de toekomst weer op uw steun te mogen rekenen.

Met hartelijke groet,

Hubert de Koning
Directeur eci.nl

Heb Les Combattants, Still Life en Minuscule En De Mierenvallei besteld. Leuke prijsjes.

Blu ray's van Kong: Skull Island en King Arthur, beide uit 2017 voor een mooi prijsje opgepikt. Heb ze nergens anders goedkoper kunnen vinden.

king squad schreef:
Blu ray's van Kong: Skull Island en King Arthur, beide uit 2017 voor een mooi prijsje opgepikt. Heb ze nergens anders goedkoper kunnen vinden.
Kong: Skull Island zit nu al in de 2 voor €10 bij Boekenvoordeel, ook bij Bol in de 10 voor €50.

Ja, je hebt gelijk. Die van boekenvoordeel had ik nog niet gezien. Wat een prijsverschil met de 'grote' aanbieders zoals Bol. Maar, voor zover ik zien kan, zit de blu ray versie niet bij de 2 voor €10

Gast
geplaatst: vandaag om 03:51 uur

geplaatst: vandaag om 03:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.