- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Bollywoodwebshop
Bollywoodwebshop

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik kwam zojuist deze site tegen http://www.bollywoodwebshop.nl/
Niet een heel groot aanbod, maar heb er toch voor mezelf een 3-tal titels al tussenuit gepikt die ik al redelijk lang zoek, nog geen 4,00 per stuk en ze vragen geen verzendkosten.
Ben benieuwd
Iemand anders ervaringen?

chevy93
-
- 12655 berichten
- 1211 stemmen
Bollywood?
Misschien als ze gratis zouden zijn.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Met het aantal films wat daar vandaan komt, zitten er echt wel een groot aantal mooie tussen . Moet je wel door de rotzooi heen ploeteren, maarja...dat is overal zo. Heb er nu 13B en Phoonk 1 & 2 gekocht.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Zojuist het pakketje aangetroffen, alleen mist er 1 dvd.
Had er 3 besteld, 2 ontvangen dus. Meteen even contact gezocht, ben benieuwd.

Mug
-
- 13949 berichten
- 5968 stemmen
Anders ik wel. Riekt naar een soort van dvd-kopietjes site. Sowieso is de kwaliteit van (m.n.) de oude Bollywood-dvd's van schrikbarend niveau. Maar ja, wat wil je voor 5 euro... Er zitten wel wat parels tussen (Mother India bijv.)
Laat even weten wat de kwaliteit is aub.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik zal 'm er even in gooien voor je!
Edit: Wow die kwaliteit van de film zelf is slecht.. laatste bestelling hier.

Mug
-
- 13949 berichten
- 5968 stemmen
Hmmmm, zelfs dat euvel bij de moderne films. Zeker ook zo'n mooi logo linksboven in beeld van de produktiemaatschappij, alsof het lijkt dat je naar een tv-opname kijkt?

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dat dan weer net niet. Het is een beetje als een redelijke online stream, het beeld is gewoon niet helemaal scherp. Audio verder wel prima, ondertiteling goed. Maarja, als je een dvd koopt doe je dat natuurlijk o.a voor de kwaliteit, en dat word hier niet geboden.
Als je écht hard op zoek bent naar een titel, en je kunt hem nergens anders vinden.. mja kijk hem dan maar op het internet (of koop hem hier..kost ook haast niets, zelfs geen verzendkosten).

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Reactie van hun kant.
Hij was niet meer op voorraad, hij wordt (hopelijk) binnen 10 dagen nog verzonden. Blijkbaar hadden ze een brief meegezonden, dit moet ik even na checken maar de reactie was netjes, ook nog keuze uit geld terug/op dvd wachten.
Ik kies maar voor het wachten, ondanks de kwaliteit wil ik het eerste deel van Phoonk wel zien!

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Oke..
Ik had dus Phoonk 2 en 13B ontvangen en Phoonk 1 niet.
Nu zouden ze Phoonk 1 opsturen, krijg ik vandaag een envelop met daarin Phoonk 2 en Shaapit (lol?). Maar goed, ik vind 't wel best zo geen zin om nog verder af te handelen. Geef ik die dubbele wel weg

Lui (crew films)
-
- 3373 berichten
- 9525 stemmen
Beetje een mysterieuze winkel vind ik, bestel ik er 3 dvd's, krijg ik er slechts één binnen. De kwaliteit van de dvd heb ik nog niet gezien, maar achterop (Phoonk 2) staat:
This disc is Digitally Mastered From Original Film. offering sharp crisp DIGITALLY VIDEO and DIGITAL AUDIO. This result is the best picture & sound quality you can experience in your home theatre.
Het zal me benieuwen.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Inderdaad vreemd, ik kreeg dus 2 keer de verkeerde bestelling, en nu zou ik alsnog Phoonk 1 krijgen, maar de 2 fouten mag ik gewoon houden? Hmmm.. ben benieuwd wat ik de volgende keer binnen krijg.

Mochizuki Rokuro
-
- 18912 berichten
- 14279 stemmen
Jullie waren ook al niet zo positief, maar heb het vorige week toch ook geprobeerd, vanwege mijn India-focus... De prijzen zijn in elk geval aantrekkelijk.
3 februari twee dvd's besteld. Sowieso nooit een bevestiging van mijn bestelling gehad (geld is wel overgemaakt), maar nu 10 dagen later ook nog steeds geen dvd's.
Heb ze maar gemaild, maar hun website is 'ineens' in de vernieuwing, dus ben benieuwd of ze nu wel wat gaan laten horen...