menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / K2DVD

zoeken in:
Voorlopig heb ik goede ervaringen met deze Koreaanse leverancier. Snelle leveringen en soms redelijk goedkoop. De kwaliteit van de dvd's moet nog blijken.

Heb er zojuist mn eerste bestelling geplaatst, daarmee ook meteen m'n eerste buitenlandse bestelling. De prijzen zijn vaak erg goed te doen, heb er nu maar wat horror klassiekers gehaald (waar je slechts $2,70 voor betaald..probeer dat hier maar eens). Ben benieuwd hoe het afloopt . Dan ga ik later nog eens wat specialere aziatische titels meepikken!

Ik ben benieuwd nar je ervaringen. Zelf nu twee zendingen keurig verpakt ontvangen. En prijzen....waar doen ze het voor?

starbright boy (moderator)
Kom een aantal titels tegen die erg naar bootlegs ruiken op die site. Paar vrij duidelijke kopieen van Criterion en andere prestigieuze labels met name. Zelfde hoes en soms dezelfde extra's.

Paar voorbeeldjes:
::: K2DVD.com - Korean, Japanese and Asian DVD (International Shipping) :::

Ik vetrouw ze niet. Zou er alleen misschien DVD's bestellen die op zekere websites als Yesasia ook worden aangeboden.

Ja, die zien er inderdaad vaag uit. Maar mijn interesse ging uit naar Koreaanse/Japanse films en die zien er gewoon goed uit.

starbright boy (moderator)
Ik zou ze in elk geval opzoeken op Yesasia, als daar hetzelfde staat (als Korean edition) is het ok.

Mijn ervaringen met Koreaanse aanbieders (via Ebay) zijn tot nu toe allemaal uiterst positief verlopen.
Ik heb er al behoorlijk veel dvd's gekocht, en telkens tot volle tevredenheid.
Zeer lage prijzen, uiterst geringe verzendkosten, en supersnelle verzending.
Alles binnen een week in huis!

Net binnen gekregen, snel hoor en ziet er erg goed uit allemaal.
Zeker niet de laatste keer.

Nomak
Vorige week besteld en vanmorgen stond de postbode al aan mijn deur met het pakketje.
Erg snelle levering dus, ik ben erg tevreden.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:56 uur

geplaatst: vandaag om 16:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.