menu

Film / Toplijsten en favorieten / Top 10 herkijkbare films

zoeken in:
arno74 schreef:
Gwen80, heb je Bridge to Terabithia (2007) niet gezien? lijkt me wel iets voor jou als ik zo die lijst zie. Waarom ik dat vind leg ik niet uit wat dat is dan meteen een spoiler.

Ik vond de premise van die film heel mooi. De trailer daarentegen is heel misleidend. Ik heb de film dus ook gezien en hij is al enkele jaren geleden uit mijn collectie verdwenen. Nu het was een goede film voor wat het bedoeld was, maar op de totaal verkeerde manier gemarketeerd. Maar ik het zou inderdaad wel een film voor Gwen kunnen zijn aangezien ze helemaal gek is op My Girl

edit: Ik heb vanavond "Ramona and Beezus" gezien. Dat deed me soms ook aan My Girl denken. Luchtig en grappig maar bij momenten ook toch wel zware onderwerpen.

Ramona and Beezus vond ik vreselijk.

Verdorie, weer niet in geslaagd een leuke recommendation te doen. Maar ik geef niet op

In dat gay-topic heb je anders aardige aanbevelingen gedaan.

Gwen80 schreef:
In dat gay-topic heb je anders aardige aanbevelingen gedaan.

Nuja ik had er ook wel genoeg gezien om dat te kunnen doen

Maar nog steeds heeft geen ervan Fucking Amal kunnen overtreffen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:00 uur

geplaatst: vandaag om 15:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.