menu

Film / Toplijsten en favorieten / Lievelings POTC Karakters

zoeken in:
Wat is je lievelings karakter in de Pirates of the Caribbean Triology?
Die van mij zijn...

* Jack Sparrow
* Barbossa

Maar eigenlijk vind ik die 2 wachters die je op het begin van deel I ziet en die in deel III ook piraten worden ook er echt bij horen. Natuurlijk vind ik ook:

*Pintel
*Ragetti

Echt 2 leuke karakters, vooral Pintel:'Hello Poppet'.

veron35
Favoriete kan ik niet zeggen. Minst favoriete is zondermeer Jack Sparrow. Sund van Depp.

combi
davey jones vond ik heel sterk in deel twee in deel drie pas weer op het eind, maar sparrow steelt samen met barbossa de show.

Jack Sparrow en Barbossa. En Elizabeth Swann, vooral vanwege (in deel 1 vooral) de mooie jurken die ze draagt.

Goto
Enkel deel 1 gezien en daarin zuigen alle characters.

Nou ja, Jack Sparrow natuurlijk, de rest stelt niet zo veel voor. Alleen Jack redt de film, als de rest nou ook betere teksten en een plot kregen dan zou het een meesterwerk kunnen worden, maar PotC is een wegkijkertje geworden.

Jack Sparrow en Barbossa. Echt de twee personages die een groot gedeelte interessant houden

Dat duo, allebei piraten, allebei bemanningsleden van the Black Pearl: één ziet er redelijk normaal uit en de ander heeft een houten oog die vaak uit zijn gezicht valt.

Dat zijn mijn favoriete personages. Ze voeren leuke gesprekken, vormen een belangrijk deel van de film en zijn grappig.

Op nummertje drie en nummertje vier komen Kapitein Jack Sparrow en Hector Barbossa. Daarna komt James Norrington, de man die Elizabeth Swann eerder wou trouwen. Daarna komt Davy Jones.

De twee ergste personages vind ik William Turner en Elizabeth Swann. Daarom ben ik ook blij dat zij verdwenen zijn in de laatste Pirates of the Caribbean-films, the Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides (2011).

Gast
geplaatst: vandaag om 14:17 uur

geplaatst: vandaag om 14:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.