- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Boeiende psychopaten in films
Boeiende psychopaten in films
Friday the 13 th
-
- 2558 berichten
- 2023 stemmen
Mmmm dan kies ik toch resoluut voor Betsy Palmer uit Friday the 13 th
Simpel, zij heeft geen enkel masker nodig om overtuigend en angstaanjagend uit de hoek te komen. Klassescene dit !!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Captain Spaulding zit in House of 1000 Corpses en The Devil's Rejects. En binnenkort in The Haunted World of El Superbeasto.
Leland Palmer
-
- 23784 berichten
- 4892 stemmen
Wat een eng figuur! Binnenkort dus maar eens op zoek naar één van die films 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Capt. Spaulding
Geweldige personage inderdaad, maar niet echt een psychopaat toch? Eerder zijn kinderen..
mikeyv1979
-
- 27 berichten
- 265 stemmen
Pinhead (Hellraiser)
Uncle Frank (Hellraiser)
Michael Myers (Halloween)
Dat kleine ventje uit pet semetary 1 (ben even zijn naam kwijt)
Richie en Seth Gecko (from dusk till dawn)
Mr. Blonde (resevoir dogs)
Joe Pesci (Goodfellas)
en uiteraard....Griselda Blanco aka The Godmother (Cocaine Cowboys 1 & 2,geen personage ze is een echte psycho!)
Friday the 13 th
-
- 2558 berichten
- 2023 stemmen
Grace?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
- Patrick Bateman (Christian Bale) American Psycho
- The Joker (Heath Ledger) The Dark Knight
- Michael Myers (Daeg Faerch) Halloween (2007)
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Wat hebben sommigen toch met Bateman?!
Vind het een uitzichtloos en saai figuur.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Wat hebben sommigen toch met Bateman?!
Vind het een uitzichtloos en saai figuur.
Voor mij is Christian Bale een uitzonderlijk acteur met erg veelzijdige rollen. De rol van Patrick Bateman maakt hem 1 van mijn favoriete acteurs. Allesbehalve saai en uitzichtloos. Een extreem charismatische maar o zo bedriegelijke onvoorspelbare psychopaat.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Voor mij is Christian Bale een uitzonderlijk acteur met erg veelzijdige rollen. De rol van Patrick Bateman maakt hem 1 van mijn favoriete acteurs. Allesbehalve saai en uitzichtloos. Een extreem charismatische maar o zo bedriegelijke onvoorspelbare psychopaat.
Heeft jouw plotselinge fascinatie voor Bale te maken met het feit dat hij verdacht wordt van mishandeling van zijn moeder en zus of is het slechts toeval? Ik vind het wel opvallend dat je juist nu zo vol van hem bent.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Heeft jouw plotselinge fascinatie voor Bale te maken met het feit dat hij verdacht wordt van mishandeling van zijn moeder en zus of is het slechts toeval? Ik vind het wel opvallend dat je juist nu zo vol van hem bent.
Ja ik hou wel van mannen die slaan
... Fascinatie? Bale is al jaren 1 van mijn favoriete acteurs. Maarja je kunt niet alles over me weten he ik sta niet elke week in Story. En wat betreft Bale's arrestatie ik neem aan dat dat niemands zaak is alleen die van hem en zijn familie. Neemt niet weg dat het een goed acteur blijft .
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Je opent het topic over hem 4 dagen na zijn arrestatie, zo raar is het dus niet dat ik me afvraag of er een verband is. En als ik dacht alles van je te weten zou ik je geen vragen meer hoeven stellen natuurlijk.
Ik werk dagelijks met verdachten en je wilt niet weten hoeveel mensen daardoor gefascineert zijn, dus ook dat is geen vreemde redenatie. Maar goed, volgens jou puur toeval dus. Wel leuk, de manier waarop je altijd op me reageert. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik ben niet gefascineerd door verdachten of iets dergelijks denk wat je wil denken. De arrestatie van Bale lijkt jou veel meer te fascineren aangezien je precies weet wanneer het was. Niet dat het heel belangrijk is maar ik heb het topic geopend omdat Bale nu in Dark Knight speelt. Ik vraag me gewoon af waarom je met zo'n rare vraag komt maar soit
back ontopic
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik kan een datum bij een bericht zoeken inderdaad, maar dat is niet moeilijk en heeft niets met fascinatie te maken. 
Onderhond
-
- 87585 berichten
- 12833 stemmen
Heeft jouw plotselinge fascinatie voor Bale te maken met het feit dat hij verdacht wordt van mishandeling van zijn moeder en zus of is het slechts toeval?
Nog geen topic over deze omstreden acteur die nu de rol van Batman speelt in The dark Knight.
Het mooie van MM. Zelf al geef je het waarom zelf aan, je kan ervan op aan dat een ander gewoon zijn eigen ding verzint.
Linn haar Bale fascinatie is in ieder geval niet bepaald nieuw.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Gelukkig maar. 
Ik vraag altijd voordat ik iets verzin, zoals nu, zou je ook eens moeten doen. 
damianodebeste
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Norman Bates (Psycho)
Leatherface (TCM)
Otis Driftwood (The Devil's Rejects,House Of 1000 Corpses)
Jigsaw (Saw)
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen

De eerste killer met een boerka!
Van HELL'S GROUND.
Deze film wordt een cult-klassieker mark my words!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8141 stemmen
Anthony Perkins - Norman Bates (Psycho)
Christian Bale - Patrick Bateman (American Psycho)
Javier Bardem - Anton Chigurh (No Country for Old Men)
Voor alle drie 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
- Screwface (Marked for Death)
- Kiriyama (Battle Royale)
- John Doe (Se7en)
- Michael Myers (Halloween)
- Norman Bates (Psycho)
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
toen ik de titel van dit topic las, moest ik meteen aan 'No Country for Old Men' denken
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3588 stemmen
Dat is toch geen psychopaat. Dat is gewoon een geniale crimineel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3588 stemmen
Haha die wel. Mooi figuur dat
Uit Mum & Dad.