menu

Film / Toplijsten en favorieten / MovieMeter Awards, deel 2

zoeken in:
Een aantal weken geleden kwamen we op de chat tot de conclusie dat de Movie Meter Awards in het leven geroepen moesten worden.
Iedereen maakt lijstjes, dus vonden wij dat we als filmliefhebbers niet konden achterblijven.

Er is toen een nominatiecommittee opgericht, die na flink nadenken en vergaderen, een aantal personen en films genomineerd hebben.

Voor de keuze van de beste film van 2002 heeft Jordy, zoals jullie allemaal al gezien hebben, een oud script hergebruikt.
Aangezien wij niet zo goed zijn als Jordy, hebben wij gebruil gemaakt van de gratis dingen die het web ons te bieden heeft.

Wil je stemmen op een van de nominaties in de categorie:
beste regiseur
beste acteur
beste actrice
beste nederlandse film

dan kan dat hier .

p.s.: let aub niet op de crappy vormgeving, etc.

kappeuter (crew)
Petey, beste film ontbreekt in de lijst.

Ik ontdek net dat je niet 4 keer tegelijkertijd kan stemmen.
Het handigste is gewoon 4 keer de link te volgen.

Ik kan niet eens stemmen of Hanks of Newman.

Jordy (admin)
Ik vind het een leuk initiatief, maar de term "movie meter awards" vind ik niet helemaal op z'n plaats. Zo begreep ik dat er geen LOTR film genomineerd is (als voorbeeld). Een film die hier hoog de top 100 in gestemd wordt hoort vind ik gewoon genomineerd te worden. Niet omdat ik dat nou een goede film vind, maar om dat het hele idee van de site is dat "de gebruiker beslist"... dit gaat daar nogal tegen in

maar goed, verder leuk initiatief, ik zal zeker even stemmen als "beste film" er bij staat

kappeuter (crew)
Beste film is weggelaten, omdat dat al via de geautomatiseerde poll gaat.
Bovendien is het nou eenmaal zo dat als een 'jury' films nomineert, dat niet naar ieders tevredenheid zal zijn.

Jordy (admin)
mijn punt is dan ook dat jury-awards niet bij MovieMeter passen

OK , ook nominaties voor beste film toegevoegd.
Deze staan dus naast de lijst die je binnen MM kunt vinden.

Rare vraag misschien, maar waarom staat Audrey Tautou er bij, 'Amelie' komt uit 2001 en haar laatste films heeft nog niemand op MM gezien...

kappeuter (crew)
December 2001 tot december 2002. Vandaar ook dat Two Towers er niet bij staat...

ik mis ook teveel. m'n eigen stomme schuld btw. grote bek gehad dat ik ook mee wilde/zou discussieren en toen had ik geen tijd.

Road to perdition had er hoe dan ook tussen gemoeten. en ik had ook andere categorieen willen hebben

mischien volgend jaar

Krij je met zo'n stemsite geen problemen met mensen die leuk willen zijn en op één categorie meer dan één keer gaan stemmen?

Die problemen zijn er niet nee, want ik kom er net achter dat ik nu dus niet meer kan stemmen... (aangezien we achter dezelfde computer MovieMeter-en )

Gast
geplaatst: vandaag om 23:35 uur

geplaatst: vandaag om 23:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.